Beantwoord

Verbruikstatus geeft onjuiste info

• 4 februari 2016
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Hallo,
Ik woon in het buitenland en heb een Nederlands abonnement. Daarom hou ik mijn Bel minuten nauwkeurig bij zodat ik geen hoge rekeningen achteraf krijg. Dit ging altijd goed maar nu heb ik gister gebeld en met bellen stond mijn te goed om 28 minuten. Nu ik vandaag kijk dus nadat alles verwerkt is staat mijn tegoed nog steeds op 28 minuten! De gesprekken staan volgens mij wel in de geschiedenis bel lijst. Graag wil ik uitleg hier over en ik wil weer kunnen vertrouwen op mijn Bel status.
icon

Beste antwoord door Amy 4 februari 2016, 20:19

Hey Stephanym,

Goed dat je hier een topic over gestart bent en welkom natuurlijk op het T-Mobile Forum.

De verbruikstatus in de My T-Mobile App geeft een indicatie aan van het verbruik. De App heeft vaak even nodig om alles weer up-to-date te krijgen. Mocht de belstatus nog steeds niet goed bijgewerkt zijn dan wil ik je adviseren om de App even te verwijderen en opnieuw te installeren. In de tussentijd kun je natuurlijk ook My T-Mobile raadplegen voor je verbruiksstatus. :)

Wil je aan ons laten weten of het opnieuw installeren van de App geholpen heeft? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb nog even gekeken maar ook mijn detail verbruik, de geschiedenis van de gesprekken dus is niet up to date!! Die heeft zijn laatste gesprek op 27 januari staan!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stephanym,

Goed dat je hier een topic over gestart bent en welkom natuurlijk op het T-Mobile Forum.

De verbruikstatus in de My T-Mobile App geeft een indicatie aan van het verbruik. De App heeft vaak even nodig om alles weer up-to-date te krijgen. Mocht de belstatus nog steeds niet goed bijgewerkt zijn dan wil ik je adviseren om de App even te verwijderen en opnieuw te installeren. In de tussentijd kun je natuurlijk ook My T-Mobile raadplegen voor je verbruiksstatus. :)

Wil je aan ons laten weten of het opnieuw installeren van de App geholpen heeft? Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bedankt voor jullie snelle antwoord. Ik heb de app verwijderd en opnieuw op mijn telefoon gezet. De sms die ik vandaag verstuurd heb staat wel op mijn verbruik status maar mn laatste telefoon gesprek staat nog steeds op 27 januari. Ik zal eens kijken of ik op My t mobile wel een up to date status van mijn verbruik krijg.
Heb t even gecheckt maar ook op My t mobile dezelfde verbruik status! Ik vind het geen probleem dat ik nog bel minuten over heb op deze manier hoor maar wil alleen geen dikke rekening krijgen deze maand. Ben benieuwd of t volgende maand weer klopt. Normaal nooit problemen mee.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Stephanym,

Jij ook bedankt voor je snelle reactie terug. Het is inderdaad vreemd dat de verbruiksstatus niet klopt.. Ik neem aan dat je na 27 januari nog wel hebt gebeld?

Ik wil je in dit geval vragen om je aankomende factuur af te wachten. Op de factuur zullen alle gegevens te vinden zijn in de specificatie. Mochten er dan bijzonderheden zijn dan dan horen we het graag van je!

Reageer