Beantwoord

Verbruikstatus geeft verkeerde info

• 26 juli 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 1
Dames/Heren, goedemorgen,

Nadat gisteren (25/7) mijn unlimited NL+10Gb EU is ingegaan gaf mijn "MyTM" keurig de status weer van 5 Gb gevolgd door nieuwe bundel op 26/7, tot zover correct.
Helaas staat nu de teller op 5Gb met als vermelding "Uw nieuwe bundel gaat in op 26 Augustus 2017" , ( dit komt overeen met mijn oude bundel (10Gb p/m)) dit lijkt mij niet helemaal correct, tenzij het de bedoeling is dat ik dagelijks 1Gb x 5 ga opwaarderen :S , wil één van de medewerkers dit even laten nakijken/corrigeren?
Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Muberra 26 juli 2017, 14:50

Hoi Peukie,

Goed dat je deze vraag stelt! :)

Ik wil je meteen geruststellen. Alles is in orde! De verbruikstatus geeft nu aan dat je 5 GB per dag te besteden hebt, wat ook onderdeel is van het Unlimited abonnement. Je krijgt altijd de 26ste van de maand jouw nieuwe tegoed, dus dat is ook de reden dat je de melding boven de verbruikstatus ziet staan. Het is een extra reminder vanuit ons wanneer het nieuwe tegoed weer ingaat. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik wens je veel plezier met de verlenging! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Peukie,

Goed dat je deze vraag stelt! :)

Ik wil je meteen geruststellen. Alles is in orde! De verbruikstatus geeft nu aan dat je 5 GB per dag te besteden hebt, wat ook onderdeel is van het Unlimited abonnement. Je krijgt altijd de 26ste van de maand jouw nieuwe tegoed, dus dat is ook de reden dat je de melding boven de verbruikstatus ziet staan. Het is een extra reminder vanuit ons wanneer het nieuwe tegoed weer ingaat. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik wens je veel plezier met de verlenging! 😃
Reputatie 1
Wederom met dank Muberra, was niet zozeer ongerust hoor, dacht aan een foutje en dat is menselijk:D, nogmaals dank.
Reputatie 4
Hoi Peukie,

Daar heb je helemaal gelijk in!

Graag gedaan en als je weer vragen hebt, weet je mij te vinden. 😃

Reageer