Beantwoord

Verbruikstatus gegevens wissen

• 15 februari 2018
  • 4 reacties
  • 1953 Bekeken

Je gebruikstatus wissen. Telnrs en gb info hoe die je dat?
icon

Beste antwoord door CrisTien 20 februari 2018, 11:22

Hahahahah geweldig 不 koop gewoon een prepaid kaartje of beter nog wees eerlijk tegen je vrouw dan heb je een huis vol gezelligheid不

En als je een eigen account hebt bij Tmobile met wachtwoord kan niemand anders dan jij je gebruikstatus lezen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Svenyboy,

Dankjewel voor je vraag. Het is niet mogelijk om je verbruiksstatus te wissen. Mag ik vragen waarom je dat zou willen? Misschien kan ik je nog ergens bij helpen! 🙂
Als ik mn telefoon belnr wis zijn deze uit mn telefoon verdwenen maar op mn verbruikstatus blijven ze herzienbaar.alsik dan b.v een tel nr bel waarvan ik niet wil dat anderen zoals mn vrouw weet dat ik met een bepaald nr gebeld heb kan ik ze dus wel uit mn telefoon belgeheugen wisse.n maar als ze dan naar mn belstatus gaat zijn de poppen aan het dansen .kunnen julliedaar niks aan doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sven,

We bieden geen optie om de belstatus en specificatie te wissen, aangezien we dit in het geheel aan moeten bieden. Wij kunnen je dus niet helpen bij jouw wens om dit aan te passen. Hopelijk kom je er alsnog uit met jouw vrouw en hoeven de poppen niet te dansen!
Reputatie 7
Badge +20
Hahahahah geweldig 不 koop gewoon een prepaid kaartje of beter nog wees eerlijk tegen je vrouw dan heb je een huis vol gezelligheid不

En als je een eigen account hebt bij Tmobile met wachtwoord kan niemand anders dan jij je gebruikstatus lezen.

Reageer