Beantwoord

Verbruikstatus GSM klopt niet

• 24 maart 2017
  • 1 reactie
  • 424 Bekeken

Er staat op de site dat de verbruiksstatus dagelijks bijgewerkt worden. Het is nu 24 maart en mijn status is pas bijgewerkt t.e.m. 18 maart, hoe kan dat? Lekker handig als je je status wil checken omdat je over de bundel heen dreigt te gaan. Krijg ik van T-Mobile hier ook antwoord?
icon

Beste antwoord door MichelD4 25 maart 2017, 11:34

Beste Willie,

Hartelijk welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is inderdaad niet zo fijn, als je niet de actuele status van je verbruik kunt opvragen.
In sommige gevallen kan er wat vertraging zitten, met actualiseren van je verbruik gegevens, al is hoort het in de meeste gevallen up-to-date te zijn.
Ik heb het daarom ook bij mezelf gecontroleerd, en daar stond alles keurig geupdate.

Je zou het volgende kunnen proberen, om te zien of alles dan wel goed staat:
Controleer eerst even de status vanachter een gewone PC of Laptop, door in te loggen op je My T-Mobile account, om te controleren of daar wel de verbruikstatus ge-update is.
Loopt het daar ook achter, dan heeft onderstaande adviezen geen meerwaarden.
In dat geval zou je contact kunnen opnemen met de telefonische klantenservice, via 1200 (vanaf je T-Mobile aansluiting) of 06 - 2400 1200 (vanaf een ander toestel)

1> Log helemaal uit op de T-Mobile App
Druk in de App op de 3 liggende streepjes links bovenaan.
Vervolgens klik je op de de pijltjes in het rondje rechts van je naam en 06-nummer.
Nu zie je de optie om te kunnen uitloggen.

2> Log opnieuw in op de App, en controleer nadat alles is bijgewerkt.

Geef dat nog steeds niet het gewenste resultaat, verwijder dan de App helemaal van je telefoon.
In installeer hem vervolgens weer, vanuit de Play Store of de App Store.

Ik hoor graag van je, of het allemaal is gelukt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste Willie,

Hartelijk welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is inderdaad niet zo fijn, als je niet de actuele status van je verbruik kunt opvragen.
In sommige gevallen kan er wat vertraging zitten, met actualiseren van je verbruik gegevens, al is hoort het in de meeste gevallen up-to-date te zijn.
Ik heb het daarom ook bij mezelf gecontroleerd, en daar stond alles keurig geupdate.

Je zou het volgende kunnen proberen, om te zien of alles dan wel goed staat:
Controleer eerst even de status vanachter een gewone PC of Laptop, door in te loggen op je My T-Mobile account, om te controleren of daar wel de verbruikstatus ge-update is.
Loopt het daar ook achter, dan heeft onderstaande adviezen geen meerwaarden.
In dat geval zou je contact kunnen opnemen met de telefonische klantenservice, via 1200 (vanaf je T-Mobile aansluiting) of 06 - 2400 1200 (vanaf een ander toestel)

1> Log helemaal uit op de T-Mobile App
Druk in de App op de 3 liggende streepjes links bovenaan.
Vervolgens klik je op de de pijltjes in het rondje rechts van je naam en 06-nummer.
Nu zie je de optie om te kunnen uitloggen.

2> Log opnieuw in op de App, en controleer nadat alles is bijgewerkt.

Geef dat nog steeds niet het gewenste resultaat, verwijder dan de App helemaal van je telefoon.
In installeer hem vervolgens weer, vanuit de Play Store of de App Store.

Ik hoor graag van je, of het allemaal is gelukt.

Reageer