Vraag

Verbruikstatus in de app, klopt dat wel?

• 17 februari 2016
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Mijn nieuwe simonly abonnement is afgelopen maandag ingegaan, nadat ik het online had geregeld (ik was al klant).Sindsdien heb ik 1 gesprek van 6 minuten gehad. In de app staat dat ik nog 477 minuten heb van de 500. Dat zou toch 494 (of als je per gedeelte van een minuut rekent: 493) moeten zijn?

Hoe kan dit en hoe betrouwbaar is die app, als er zomaar minuten verdwijnen?

5 reacties

Reputatie 1
Bij mij klopt dit altijd wel. Door verder te klikken in de app kan je specificaties opvragen. Kan je precies zien waar je minuten blijven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eevee2,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile acount en als je naar je verbruiksdetails kijkt dan zie je dat je op 14 februari een gesprek van 32 minuten hebt gevoerd. Je kan daar ook het nummer zien dat je hebt gebeld.

Deze kosten hadden eigenlijk op je vorige factuur moeten zijn berekend, maar daar staan ze niet op. De kosten zijn echter wel terecht, want de kosten moeten alsnog voldaan worden. Ons factuursysteem is soms wat later met het verwerken van de kosten die op je vorige factuur hadden moeten staan en daarom staan ze nu op je eerst volgende factuur. Ik kan begrijpen dat dit verwarrend is. Onze excuses voor het ongemak!

Zoals Jack_ aangeeft klopt de informatie die wordt weergegeven in de App meestal wel. Het kan weleens voorkomen dat de app in de war is doordat kosten soms later worden verwerkt, maar dat wordt meestal direct gecorrigeerd.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Deze kosten hadden eigenlijk op je vorige factuur moeten zijn berekend, maar daar staan ze niet op. De kosten zijn echter wel terecht, want de kosten moeten alsnog voldaan worden. Ons factuursysteem is soms wat later met het verwerken van de kosten die op je vorige factuur hadden moeten staan en daarom staan ze nu op je eerst volgende factuur.

Ja ik snap wat er gebeurd is, maar ik ben er het absoluut niet mee eens.
Mijn nieuwe abonnement is aangevraagd en ingegaan op 15 februari. Die 32 minuten van een dag eerder vallen nog onder mijn oude abonnement (ik had onbepekt bellen). Kun je dit weer rechtzetten?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eevee2,

Ik snap dat dit natuurlijk een vreemde situatie is. Het gesprek van de 14e had natuurlijk gewoon van je vorige bundel af moeten gaan. Omdat je normaliter op de 14 je nieuwe bundels ontvangt is My T-Mobile een beetje van de verandering van slag geraakt. Onze excuses daarvoor! Omdat het niet mogelijk is om de 32 minuten los bij te boeken heb ik een compensatiebundel van 100 minuten voor je aangezet. Deze bundel is één maand geldig en loopt tot 18 maart.

Ik hoop dat je deze oplossing oké vindt! Laat je het weten als je verder ergens nog vragen over hebt? 🙂
Hartstikke mooi zo, bedankt!

Reageer