Beantwoord

Verbruikstatus incorrect

• 27 juni 2019
  • 3 reacties
  • 1895 Bekeken

Vandaag is mijn abonnement verlengd. Ik heb nu in mijn belstatus bij overige kosten een bedrag van 1,51 euro staan voor een gesprek van 6:02 minuten om 12:35 uur vandaag. Dit klopt niet want het gebelde telefoonnummer zit ten eerste met mij in een samen groep en ten tweede zou het anders van mijn bundel moeten afgaan. In mijn verbruikstatus staat overigens helemaal geen belbundel terwijl ik 120 minuten in mijn abonnement heb staan.
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2019, 09:05

Hoi @Nel3223,

Geen zorgen hoor, was een kwestie van geduld! 😉

Rondom een wijziging, zoals een verlenging, wordt er in het systeem van alles veranderd en verwerkt. Dit kan soms als gevolg hebben dat het een en ander nog niet direct staat zoals het zou moeten en is het systeem nog niet volledig klaar soms, wanneer er een belletje wordt gepleegd. Dit wordt echter altijd na verloop van tijd rechtgetrokken en dat is ook bij jou het geval geweest. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je de kosten ook niet meer terug.

Nu weet je in ieder geval voor de toekomst dat je het nog even rustig af kunt wachten! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Inmiddels staat ook mijn telefoontje naar de klantenservice bij de overige kosten. Hoe kan dat nou?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Nel3223,

Geen zorgen hoor, was een kwestie van geduld! 😉

Rondom een wijziging, zoals een verlenging, wordt er in het systeem van alles veranderd en verwerkt. Dit kan soms als gevolg hebben dat het een en ander nog niet direct staat zoals het zou moeten en is het systeem nog niet volledig klaar soms, wanneer er een belletje wordt gepleegd. Dit wordt echter altijd na verloop van tijd rechtgetrokken en dat is ook bij jou het geval geweest. Als je nu naar jouw My T-Mobile gaat, dan zie je de kosten ook niet meer terug.

Nu weet je in ieder geval voor de toekomst dat je het nog even rustig af kunt wachten! Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Bedankt voor je antwoord. Wel jammer dat als je al lang van te voren je abonnement verlengd hebt, dat er op het einde van de dag waarop het abonnement ingaat nog zaken niet uptodate zijn. Dat geeft logischerwijs behoorlijk wat verwarring. En zo op het forum te zien ben ik niet de enige. Maar goed, ik weet het nu voor de volgende keer.

Reageer