Beantwoord

Verbruikstatus kan niet worden opgehaald

  • 2 juni 2016
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Verbruiksstatus kan niet worden opgehaald het duurt al een week. :?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 juni 2016, 10:08

Hallo,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Het is begrijpelijk dat je jouw verbruikstatus te allen tijde in wilt kunnen zien. Het is daarom goed dat je dit bij ons aangeeft.

We hebben momenteel een storing waardoor de verbruikstatus voor jou niet zichtbaar is. Onze collega's die hier verantwoordelijk voor zijn weten ervan en zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. We doen ons uiterste best om dit snel voor je op te lossen.

Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Het is begrijpelijk dat je jouw verbruikstatus te allen tijde in wilt kunnen zien. Het is daarom goed dat je dit bij ons aangeeft.

We hebben momenteel een storing waardoor de verbruikstatus voor jou niet zichtbaar is. Onze collega's die hier verantwoordelijk voor zijn weten ervan en zijn druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. We doen ons uiterste best om dit snel voor je op te lossen.

Als je in de tussentijd andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer