Beantwoord

Verbruikstatus klopt niet

• 13 december 2016
  • 13 reacties
  • 885 Bekeken

Na mijn vorige vraag is het 2 maanden goed gegaan, maar nu werkt de minutenteller van mijn verbruikstatus weer niet. Niet echt handig, hoe kan dat toch elke keer?
icon

Beste antwoord door Thalina 13 december 2016, 13:05

Hoi DGJ,

Balen dat jouw minutenteller nu weer kuren vertoont! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb daarom gelijk weer een melding gemaakt en doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Ze gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en kijken naar een oplossing. Sorry voor het ongemak! Worden jouw belminuten in de My T-Mobile app ook niet goed bijgewerkt? Kun je eens kijken of je daar de laatste update van hebt gedownload?

Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi DGJ,

Balen dat jouw minutenteller nu weer kuren vertoont! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb daarom gelijk weer een melding gemaakt en doorgestuurd naar onze IT-afdeling. Ze gaan dit zo snel mogelijk onderzoeken en kijken naar een oplossing. Sorry voor het ongemak! Worden jouw belminuten in de My T-Mobile app ook niet goed bijgewerkt? Kun je eens kijken of je daar de laatste update van hebt gedownload?

Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
In de T-mobile app worden ze niet goed bijgewerkt, Grtn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DGJ,

Bedankt voor het controleren! Ik zal het toevoegen aan de melding. Ze gaan dit probleem zo snel mogelijk voor je onderzoeken. Nogmaals sorry voor het ongemak!
Hoi,
Ondertussen werkt mijn minutenteller nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi DGJ,

Jouw case is nog altijd in behandeling en dit kan nog even duren. Sorry dat we jouw geduld zo op de proef stellen, hopelijk is er snel een uitkomst voor jouw probleem!
Hoi, ik heb nu voor de tweede keer het zelfde bericht gehad. Binnen 6 dagen laten we meer weten. Zo kan het nog lang duren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi DGJ,

Het lijkt allemaal zeer gecompliceerd en moeizaam te gaan. Op dit moment staat de datum op 18 januari, dus op die dag hoor je of het probleem opgelost is of nog niet. Hopelijk is het snel geregeld!
Hoi, ik hoop dat het dan opgelost is. Nu kan ik zelfs de app niet meer openen. Heb hem ook al opnieuw geinstaleerd, maar niks helpt.
Even afwachten dan maar.
Hoi, na 5 keer een bericht dat ik binnen 6 dagen antwoord krijg. Doet mijn minutenteller het nog steeds niet. ?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo DGJ,

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's nog steeds bezig zijn met het onderzoek. Voor het ongemak heb ik je een korting toegekend die zichtbaar zal zijn op je eerstvolgende factuur.

Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen onze collega's contact met je opnemen.

In de tussentijd kan je natuurlijk altijd bij ons terecht voor vragen of onduidelijkheden.
Hoi, bedankt voor de korting, maar als mijn verbruikstatus niet werkt heb ik geen zicht op mijn tegoed. En ben bang voor dure rekeningen. hoop nu echt op een snelle en goede oplossing. Duurt nu al lang genoeg.
Grtn dgj
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DGJ,

Ja, begrijpelijk! Onze collega's doen hun uiterste best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Hoe is dit afgelopen?

Reageer