Beantwoord

Verbruikstatus klopt niet

• 5 februari 2018
  • 7 reacties
  • 2675 Bekeken

Ik heb een abonnement welke sinds vandaag is ingegaan. Hierbij zitten onder andere 150 belminuten. Nu heb ik zojuist een paar minuten gebeld maar de minuten worden in rekening gebracht. De belminuten zie ik ook niet staan in het verbruik. Gaat er hier iets mis en kan hier iets aan gedaan worden?

Bij voorbaat dank!:D
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2018, 11:13

Hi TouQ83,

Aaah wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Welkom bij de T-Mobile familie! 🙂 Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er kosten in rekening zijn gebracht, maar dat is niet het geval. My T-Mobile kan soms even van slag zijn, maar als je nu naar je verbruikstatus/ specificatie kijkt zie je dat de minuten van je bundel zijn af gegaan en dat er geen kosten zijn gemaakt. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We staan altijd voor je klaar!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi TouQ83,

Aaah wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij ons! Welkom bij de T-Mobile familie! 🙂 Ik ben gelijk voor je gaan kijken of er kosten in rekening zijn gebracht, maar dat is niet het geval. My T-Mobile kan soms even van slag zijn, maar als je nu naar je verbruikstatus/ specificatie kijkt zie je dat de minuten van je bundel zijn af gegaan en dat er geen kosten zijn gemaakt. Is hiermee alles naar wens?

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We staan altijd voor je klaar!
Ik heb ook een vraag over mijn verbruik. Ik zie dat er kosten voor het bellen in rekening zijn gebracht, terwijl mijn bundel nog niet op is. Zijn de voorwaarden veranderd van mijn abonnement?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mary-Anne,

Goed punt! Ik heb alles nagekeken en allerlei opties gecontroleerd, maar ik kan geen logische verklaring vinden voor de kosten voor het bellen in het buitenland. Ik heb dan ook een €1,- toegekend, zodat dit wordt verrekend op jouw factuur. Er is verder namelijk ook niets veranderd aan jouw abonnement, dus dit kan ook het niet zijn. Mocht het echter nog een keer voorkomen, dan horen we dat graag van je!

Als je nog vragen hebt, dan willen we dat ook horen natuurlijk!
Hey Mary-Anne,

Goed punt! Ik heb alles nagekeken en allerlei opties gecontroleerd, maar ik kan geen logische verklaring vinden voor de kosten voor het bellen in het buitenland. Ik heb dan ook een €1,- toegekend, zodat dit wordt verrekend op jouw factuur. Er is verder namelijk ook niets veranderd aan jouw abonnement, dus dit kan ook het niet zijn. Mocht het echter nog een keer voorkomen, dan horen we dat graag van je!

Als je nog vragen hebt, dan willen we dat ook horen natuurlijk!
Dank je wel voor je snelle antwoord en oplossing !!!
Hoi,

Ik krijg net een sms dat mijn internet stop wordt gezet omdat ik mijn bundel verbuikt heb. Maar als ik kijk bij mijn verbruikstatus staat daar dat ik nog rond de 900 mb over heb. Is er iets niet goed gegaan met de mb aanvuller die ik gekocht heb?
Reputatie 3
Badge +11
Hey Tukkie16,

Ik heb het direct voor je nagekeken in ons systeem! Geen zorgen hoor, je hebt inderdaad nog 995MB te gebruiken. Het sms'je dat je hebt gekregen gaat namelijk niet over je MB-aanvuller, maar over jouw 'normale' databundel. Excuses voor de verwarring.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. We helpen je graag! 😃

Reageer