Beantwoord

Verbruikstatus met T-Mobile Samen groepsleden klopt niet

• 2 mei 2017
  • 3 reacties
  • 479 Bekeken

Hallo, ik zit al maanden op tmobile samen, zodat ik met mijn familie gratis onderling kunt bellen.
Vandaag heb ik mijn verbruikstatus gekeken dat mijn bel bundel bijna op was terwijl ik alleen maar onderling belt met mensen die in mijn groepje zitten. Ik probeerde al 3x naar klantenservice te bellen is niet gelukt om met iemand te spreken.
Graag reactie van jullie
icon

Beste antwoord door Thalina 4 mei 2017, 10:16

Hoi Rossy,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet gratis onderling kunt bellen in Nederland naar jouw T-Mobile Samen groepsleden! Ik zie dat je vandaag jouw nieuwe tegoed hebt gekregen, vandaar dat jouw verbruikstatus op My T-Mobile weer helemaal nieuw is en ik van de afgelopen maand de gegevens nog niet in kan zien. Die kunnen we zien op jouw factuur die binnen een paar dagen wordt verstuurd. Wel heb ik gelijk naar jouw vorige factuur gekeken, omdat je toen ook al T-Mobile Samen had. Als je kijkt bij jouw specificatie zie je onder het kopje T-Mobile nummers (pagina 3 t/m 6) jouw gesprekken met jouw T-Mobile Samen groepsleden. Achter de regel zie je een (s) staan. Dit betekent dat deze telefoongesprekken niet van jouw belminuten zijn afgehaald maar volledig gratis zijn. Dus je hoeft je geen zorgen hierover te maken, het gaat helemaal goed 🙂 Op My T-Mobile bij jouw verbruikstatus is deze splitsing in normale telefoongesprekken en gesprekken met T-Mobile Samen groepsleden niet aangebracht. Vandaar dat het lijkt alsof ze worden meegerekend, maar dat is niet het geval. Als je al jouw belminuten bij elkaar optelt, zul je zien dat het precies klopt.

Ik hoop dat ik je hiermee gerust heb kunnen stellen! Houd jouw verbruikstatus de komende tijd nog even goed in de gaten. Mocht je toch nog iets geks zien of ergens niet uitkomen, trek dan gerust aan de bel. We helpen je graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rossy,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet gratis onderling kunt bellen in Nederland naar jouw T-Mobile Samen groepsleden! Ik zie dat je vandaag jouw nieuwe tegoed hebt gekregen, vandaar dat jouw verbruikstatus op My T-Mobile weer helemaal nieuw is en ik van de afgelopen maand de gegevens nog niet in kan zien. Die kunnen we zien op jouw factuur die binnen een paar dagen wordt verstuurd. Wel heb ik gelijk naar jouw vorige factuur gekeken, omdat je toen ook al T-Mobile Samen had. Als je kijkt bij jouw specificatie zie je onder het kopje T-Mobile nummers (pagina 3 t/m 6) jouw gesprekken met jouw T-Mobile Samen groepsleden. Achter de regel zie je een (s) staan. Dit betekent dat deze telefoongesprekken niet van jouw belminuten zijn afgehaald maar volledig gratis zijn. Dus je hoeft je geen zorgen hierover te maken, het gaat helemaal goed 🙂 Op My T-Mobile bij jouw verbruikstatus is deze splitsing in normale telefoongesprekken en gesprekken met T-Mobile Samen groepsleden niet aangebracht. Vandaar dat het lijkt alsof ze worden meegerekend, maar dat is niet het geval. Als je al jouw belminuten bij elkaar optelt, zul je zien dat het precies klopt.

Ik hoop dat ik je hiermee gerust heb kunnen stellen! Houd jouw verbruikstatus de komende tijd nog even goed in de gaten. Mocht je toch nog iets geks zien of ergens niet uitkomen, trek dan gerust aan de bel. We helpen je graag!
Fijn om te horen! Bedankt voor de reactie 😉
Mijn nieuwe tegoed is idd net binnen, heb ik weer onderling gebeld maar toch gaat de belminuten weer af. Ik hoop echt dat die ook niet mee teld
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rossy,

Ik heb alles nog eens goed bekeken en ik zie inderdaad dat het op My T-Mobile niet goed is weergegeven. Ik zie dat er problemen zijn met deze weergave. Op dit moment worden gesprekken binnen de T-Mobile Samen-groep helaas nog wel van het tegoed afgetrokken in de verbruikstatus op My T-Mobile. De verrekening zodat de gesprekken gratis zijn gebeurt pas later, als de factuur is opgemaakt. Uiteraard is dit niet de bedoeling, we doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen! Sorry voor de verwarring die hierdoor is ontstaan! Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken, want de gesprekken met T-Mobile Samen groepsleden blijven gewoon gratis 🙂

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid in ieder geval. Ik wens je alvast een fijn weekend toe! En als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer