Beantwoord

Verbruikstatus my t-mobile app

• 18 april 2017
  • 5 reacties
  • 660 Bekeken

Al een aantal weken geeft de app aan dat er een storing is en dat de laatste gegevens niet kunnen worden opgehaald. Bij het openen van de app geeft hij ook aan dat ik nog steeds in het buitenland ben.
icon

Beste antwoord door Muberra 19 april 2017, 16:32

Hi Miranco,

Ik ga je meteen meer uitleg geven!

Er is op dit moment een storing met de My T-Mobile app gaande, waardoor een kleine groep klanten geen toegang heeft tot de app. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik snap dat je jouw verbruikstatus wilt kunnen inzien en toegang wilt tot jouw gegevens. Gelukkig kan je in de tussentijd gebruik maken van My T-Mobile via de internetbrowser. Daar heb je ook inzicht in al jouw gegevens en verbruikstatus. Zodra de storing is verholpen zullen wij in dit lopende topic een update plaatsen.

Als je nog vragen hebt, dan sta ik voor je klaar! 😃
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Oei, dat is inderdaad niet zo handig. Wellicht dat er binnen de app iets mis is gegaan bij een eerdere storing of onderhoud van My-Tmobile. Het verwijderen en opnieuw installeren van de app wil in dit soort gevallen nog wel eens werken, zou je dat eens kunnen proberen?

Laat je even weten of het gelukt is? Succes!
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft niet geholpen.
Reputatie 3
Badge +1
Hmm wellicht dat er dan iets mis is met je account. Wellicht kunnen de moderators je hier verder in helpen.
Reputatie 4
Hi Miranco,

Ik ga je meteen meer uitleg geven!

Er is op dit moment een storing met de My T-Mobile app gaande, waardoor een kleine groep klanten geen toegang heeft tot de app. We doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Ik snap dat je jouw verbruikstatus wilt kunnen inzien en toegang wilt tot jouw gegevens. Gelukkig kan je in de tussentijd gebruik maken van My T-Mobile via de internetbrowser. Daar heb je ook inzicht in al jouw gegevens en verbruikstatus. Zodra de storing is verholpen zullen wij in dit lopende topic een update plaatsen.

Als je nog vragen hebt, dan sta ik voor je klaar! 😃
Bedankt voor de uitleg, het is mij helemaal duidelijk. 🙂

Reageer