Beantwoord

Verbruikstatus my t-mobile app klopt niet

Hallo,

Ik heb vorige maand mijn stel samen en stel bij abonnement gewijzigd (data). Ik heb 1gb bijgesteld naar 3gb. Nu heb ik gister ochtend en vanochtend een smsje van t-mobile gehad dat ik op 7-6 heb verzocht om internet 1gb op te zeggen en dat het morgen wordt uitgevoerd. Ik heb geen idee wat dat betekend? Ik keek net echter bij mijn verbruikstatus en bij mijn internetbundel staat 'onbeperkt'! ik heb dat nooit aangevraagd.. Oorspronkelijke abonnement was 1gb en ik heb deze in juni naar 3gb zet. Het lijkt mij normaal dat het na die maand weer terug gaat naar 1gb? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik dadelijk onverwacht met een hoge rekening zit omdat het internet volgens de app nu op onbeperkt staat.. Ik hoor graag van jullie hoe dit mogelijk is!

Groetjes Wendy
icon

Beste antwoord door Jaspervb 2 juli 2015, 15:20

hoi Wendy,

die app is niet continu up-to-date met je verbruik. misschien moet die je gebruik nog updaten ofzo? en ik geloof dat iedereen onbeperkt internet heeft als ze bundel op is, maar dat is dan een enorm lage snelheid o.i.d. al weet ik dat niet zeker. En je krijgt misschien bericht omdat die eerste bundel wordt opgezegd, als het goed is gaat dan na die dag je volgende bundel in.
Ik zou het gewoon even afwachten en ondertussen niet enorm veel internet gebruiken.
Bekijk origineel

5 reacties

Alvast bedankt voor jullie reactie ..
hoi Wendy,

die app is niet continu up-to-date met je verbruik. misschien moet die je gebruik nog updaten ofzo? en ik geloof dat iedereen onbeperkt internet heeft als ze bundel op is, maar dat is dan een enorm lage snelheid o.i.d. al weet ik dat niet zeker. En je krijgt misschien bericht omdat die eerste bundel wordt opgezegd, als het goed is gaat dan na die dag je volgende bundel in.
Ik zou het gewoon even afwachten en ondertussen niet enorm veel internet gebruiken.
Ik dacht zelf ook al zoiets inderdaad, ga daar ook wel van uit! Dankjewel in ieder geval 🙂
Heb wederom contact gehad nadat er op 2/7 nieuw tegoed werd bij geschreven.
Er klopt duidelijk iets niet binnen het systeem bij T-mobile, de tellers gaan lopen vanaf de 23e Vd maand terwijl mijn tegoed word aangevuld op de 2e vd maand???
Als de t-mobile medewerkers het al niet meer snappen, hoe moeten wij als het klant dan snappen !!
Schrale,

er klopt dan iets niet hoor! Bij mij gaat hij gewoon tellen als ik mijn nieuwe tegoed ingaat. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice als ik jou was.

Reageer