Beantwoord

Verbruikstatus na overstap naar Stel Samen & Stel Bij

• 7 januari 2016
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Mijn abonnement was al enige tijd verlopen. Nu ben ik gisteren overgestapt op Stel Samen & Stel Bij. Nu staat er bij mijn overzicht dat ik nog maar 50 min over heb van mijn 120, alsof ik al 70 min gebeld heb sinds ik gisteren ben overgestapt, wat absoluut niet het geval is! Eerst dacht ik dat de overige kosten die ik eerder deze maand maakte door in/naar het buitenland te bellen misschien verrekend waren, maar dit lijkt niet het geval. Hoe komt dit? Dank voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door GertjanB96 7 januari 2016, 12:49

Ik vermoed dat je over een kleine 2 weken een nieuwe bundel krijgt. Je krijgt na het aanpassen van je abonnement / bundel namelijk je bundels naar verhouding van de maand. Stel dat je precies op de helft van de maand zit, dan krijg je precies de helft van je bundel. In jouw geval heb je nog wat minder dan de helft van de maand te gaan.

Vanaf de volgende maand krijg je de volle bundel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Ik vermoed dat je over een kleine 2 weken een nieuwe bundel krijgt. Je krijgt na het aanpassen van je abonnement / bundel namelijk je bundels naar verhouding van de maand. Stel dat je precies op de helft van de maand zit, dan krijg je precies de helft van je bundel. In jouw geval heb je nog wat minder dan de helft van de maand te gaan.

Vanaf de volgende maand krijg je de volle bundel.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Luluu,

Allereerst welkom op het forum! 🙂 Heb je je al voorgesteld in dit topic? We vinden het leuk om je beter te leren kennen!

Terug naar je vraag! Ik zie dat Gertjan al heeft gereageerd en zijn vermoeden klopt (dankjewel!). Je ontvangt altijd op de 20ste van de maand je nieuwe tegoed. Aangezien je nieuwe abonnement op 6/1 is ingegaan ontvang je voor 6/1 tot en met 19/1 tegoed naar verhouding zoals Gertjan al uitlegde. Overigens zie ik dat er bij je overige kosten voor 6/1 en 7/1 nog wel kosten zijn gerekend voor bellen en sms'en in het buitenland (binnen de EU). Deze kosten heb ik vergoed en zal verrekend worden met je komende factuur.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Hallo Gertjan en Thalina,
Bedankt voor jullie antwoorden. Het is nu helemaal duidelijk!
Hartelijke groet.

Reageer