Beantwoord

Verbruikstatus na verlenging

• 10 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Beste,

Ik heb vrijdag me nieuwe telefoon opgehaald + dat mijn nieuwe abbonement in ging. Nu kijk ik net op my t mobile en daar staat dat ik 16,05 overige kosten heb hoe is dat gekomen want ik was nog niet over mijn oude abbo heen, met verlengen ben ik van de 300 belminuten overgegaan naar onbeperkt en van 3 gb internet naar 6 gb internet. Mijn vraag was nu waar komt die 16,05 vandaan? Oowja en als ik op my tmobile kijk staat er wel 6 gb internet maar nog wel mijn oude 300 belminuten

Hoop op snelle reactie

Mvg samantha
icon

Beste antwoord door Hajar 12 oktober 2016, 10:14

Hi Samantha,

Welkom op ons Forum!

Super dat je jouw abonnement heb verlengd. Ik zie dat je gister mijn collega's hebt gesproken hierover. Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten voor meer duidelijkheid.

Je maakt op dit moment gewoon gebruik van Onbeperkt bellen. Je verbruiksoverzicht is nog niet goed bijgewerkt zie ik. Maar je ziet dat de minuten van je oude bundel in het zwart staan en dus is die bundel niet actief. Ik verwacht dat dit snel wordt bijgewerkt, geen zorgen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Samantha,

Welkom op ons Forum!

Super dat je jouw abonnement heb verlengd. Ik zie dat je gister mijn collega's hebt gesproken hierover. Je kan in dit geval het beste je factuur afwachten voor meer duidelijkheid.

Je maakt op dit moment gewoon gebruik van Onbeperkt bellen. Je verbruiksoverzicht is nog niet goed bijgewerkt zie ik. Maar je ziet dat de minuten van je oude bundel in het zwart staan en dus is die bundel niet actief. Ik verwacht dat dit snel wordt bijgewerkt, geen zorgen.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bedankt voor het reageren hoe bedoelt u dat de minuten is het zwart staan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sammiejj,

Je oude belbundel is zwart gekleurd en je actieve bundels in het groen. Zie het screenshot hieronder.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer