Beantwoord

Verbruikstatus niet beschikbaar

Kan al een tijdje via de T-Mobile site m'n verbruikstatus niet opvragen. Bij een normaal bedrijf kan je iemand aan de telefoon krijgen maar bij T-Mobile gaat het moeilijk. Dus dan maar op deze manier.
icon

Beste antwoord door Amy 3 juni 2016, 14:43

Hey Delpinto,

Er is helaas een storing voor gebruikers met jouw prijsplan 'Alleen Bellen & Smsen'. Het is inderdaad momenteel niet mogelijk om de verbruiksstatus nu op te halen. Sorry voor het ongemak!

We doen ons uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Je hebt momenteel in ieder geval nog 217 'untis' over. 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Soms helpt cache en cookies wissen of ook een andere browser. Heb je cookies en cache gewist?
Werk normaal met ie 11 en nu ook geprobeerd via microsoft edge maar daar lukt het ook niet. Cookies gewist, maar dat zal het niet zijn vermoed ik.. Wacht wel af. Misschien een storing of zo iets. De wereld vergaat niet.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Delpinto,

Ik zie inderdaad dat jouw verbruikstatus niet beschikbaar is. Dat is natuurlijk super onhandig. Ik heb daarom jouw My T-Mobile account verwijderd. Hier gaan overigens geen gegevens bij verloren. Je kunt nu een nieuw My T-Mobile account aanmaken.

Wil je laten weten of je op je nieuwe account wel de verbruikstatus te zien krijgt? Mocht dat niet het geval zijn dan gaan we het natuurlijk verder voor je uitzoeken. 😃
Na een nieuw account nog steeds niet zichtbaar......
Reputatie 7
Badge +15
Hey Delpinto,

Er is helaas een storing voor gebruikers met jouw prijsplan 'Alleen Bellen & Smsen'. Het is inderdaad momenteel niet mogelijk om de verbruiksstatus nu op te halen. Sorry voor het ongemak!

We doen ons uiterste best om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Je hebt momenteel in ieder geval nog 217 'untis' over. 🙂
Oke bedankt voor het antwoord. Ik had dat vermoedde ook. Wacht het verder wel af. Je kan ook bellen naar 1202 begreep ik. Ik moet wel zeggen dat ik deze manier van contact, wat waarschijnlijk bij deze tijd hoort, nou niet geweldig vindt. Een mens aan de lijn is toch ook wel makkelijk. Maar ik snap dat ik als 54 jarige man mee moet veranderen... Maar aan de andere kant Amy, reageer je snel. Gr Ron
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Delpinto,

Graag gedaan namens onze collega Amy! Je kan inderdaad ook bellen naar 1202 voor het controleren van je belstatus en eventueel openstaande bedragen.

We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren. Ik hoop dat we je alsnog via het forum naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Mocht je in de toekomst weer een vraag of verzoekje hebben, dan helpen we je natuurlijk graag. Het is daarnaast ook mogelijk om contact met ons op te nemen via Facebook, Twitter, Chat en telefonisch.
storing zit er weer in....
Reputatie 6
Badge +17
Hi Delpinto,

Je bent er snel bij! Er is sinds vandaag inderdaad weer wat mis met de verbruiksstatus. Onze collega's zijn ervan op de hoogte en zijn natuurlijk ook weer op zoek naar een oplossing. Ik ben ervan overtuigd dat ze deze keer wel een lange termijn oplossing zullen vinden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak Delpinto.
oke duidelijk
Ik vind dat er in de t-mobile app vaak 'storing' is. De laatste tijd heb ik het minimaal 1 à 2 x in de week.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eviejongmans,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je steeds storing ervaart met de T-Mobile app. Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te downlaoden? Vaak lost dat dit soort problemen op.

Laat ons weten of dat werkt.

Reageer