Beantwoord

Verbruikstatus niet bijgewerkt

  • 29 juli 2018
  • 2 reacties
  • 3715 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
sinds enkele dagen is mijn verbruikstatus niet upgedated. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing!
icon

Beste antwoord door Hajar 30 juli 2018, 14:39

Hi Martijn,

Wat vreemd zeg. Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan zie je verbruikstatus wel goed is bijgewerkt. Gebruik jij de app of de mobiele versie? Zou je als je de app gebruikt die kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Als je de desktopversie gebruikt zou je dan een andere browser kunnen gebruiken? Google Chrome werkt vaak goed! Als je nog steeds niet de juiste verbruikstatus ziet zou je dan een screenshot van kunnen maken en het delen in dit topic? Dan kijken wij graag met je mee! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welk abonnement heb je?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martijn,

Wat vreemd zeg. Als ik inlog op jouw My T-Mobile dan zie je verbruikstatus wel goed is bijgewerkt. Gebruik jij de app of de mobiele versie? Zou je als je de app gebruikt die kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Als je de desktopversie gebruikt zou je dan een andere browser kunnen gebruiken? Google Chrome werkt vaak goed! Als je nog steeds niet de juiste verbruikstatus ziet zou je dan een screenshot van kunnen maken en het delen in dit topic? Dan kijken wij graag met je mee! 🙂

Reageer