Beantwoord

Verbruikstatus niet up to date

  • 1 juni 2017
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

De verbruiksstatus blijft sinds gisteravond hangen
icon

Beste antwoord door Issam 1 juni 2017, 15:24

Hoi hoi Spesce,

Goed dat je hier contact over opneemt. Ik kan me goed voorstellen dat je altijd de juiste weergave wilt zien op de verbruikstatus.

Het kan heel soms voorkomen dat er een vertraging in de verbruikstatus zit, dit duurt doorgaans dan maximaal 24 uur. Als ik nu inlog op je My T-Mobile account dan zie ik dat de verbruikstatus inmiddels ook is bijgewerkt. Zie jij dit ook terug?

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Spesce,

Goed dat je hier contact over opneemt. Ik kan me goed voorstellen dat je altijd de juiste weergave wilt zien op de verbruikstatus.

Het kan heel soms voorkomen dat er een vertraging in de verbruikstatus zit, dit duurt doorgaans dan maximaal 24 uur. Als ik nu inlog op je My T-Mobile account dan zie ik dat de verbruikstatus inmiddels ook is bijgewerkt. Zie jij dit ook terug?

Ik hoop dat het hiermee is opgelost. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je!
Top ! Dank je
Reputatie 6
Badge +16
Graag gedaan hoor!

Reageer