Beantwoord

Verbruikstatus niet zichtbaar

• 30 maart 2016
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Waarom zie ik geen belminuten in mijn verbruiksrarus (in de app)
icon

Beste antwoord door Sam- 31 maart 2016, 19:40

Hi MHuwae,

Welkom bij T-Mobile en welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons. Dit kan in het voorstel topic.

Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over je verbruikstatus. Goed om te lezen dat de minuten inmiddels zichtbaar zijn op My T-Mobile, bedankt voor de update! Zoals je zelf aangeeft krijg je de minuten naar verhouding. Dit gebeurt alleen op je eerste factuur, na een wijziging en op je eindfactuur.

Neem een kijkje op de factuur uitleg pagina voor uitleg over de bovenstaande situaties. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

3 reacties

Niet gebeld? 😉 Weet niet of je onbeperkte belminuten in abonnement hebt? Ik heb namelijk ook geen belminuten (totaal verbruik, wel wat ik recent gebeld hebt bij kopje recent verbruik, echter 'los' per gesprek dus aantal minuten van laatste gesprekken) en onbeperkt abonnement dus wellicht dat t daar aan ligt? Heb je wel internetverbruik?
Ik heb een abo met 120 minuten. Maar inmiddels staan ze erbij. Slechts 8 min, maar ik vermoed naar rato.
Reputatie 6
Badge +17
Hi MHuwae,

Welkom bij T-Mobile en welkom op het T-Mobile Forum. Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt. Het zou ook erg leuk zijn als je jezelf zou voorstellen aan ons. Dit kan in het voorstel topic.

Ik kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wilt over je verbruikstatus. Goed om te lezen dat de minuten inmiddels zichtbaar zijn op My T-Mobile, bedankt voor de update! Zoals je zelf aangeeft krijg je de minuten naar verhouding. Dit gebeurt alleen op je eerste factuur, na een wijziging en op je eindfactuur.

Neem een kijkje op de factuur uitleg pagina voor uitleg over de bovenstaande situaties. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!

Reageer