Vraag

Verbruikstatus niet zichtbaar

• 18 mei 2016
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 4
Goedemorgen,

Als ik in My T-Mobile mijn verbruikdetails opvraag, kan ik helemaal niet zien wanneer ik wie heb gebeld. Ook kan ik niet zien hoeveel data ik op een bepaalde dag heb verbruikt. Ik krijg het onderstaande te zien:

"Internet Verbruik Uit Bundel* Kosten"

Is er een storing in de weergave?

5 reacties

Reputatie 6
Goedemorgen,

Als ik in My T-Mobile mijn verbruikdetails opvraag, kan ik helemaal niet zien wanneer ik wie heb gebeld. Ook kan ik niet zien hoeveel data ik op een bepaalde dag heb verbruikt. Ik krijg het onderstaande te zien:

"Internet Verbruik Uit Bundel* Kosten"

Is er een storing in de weergave?

Hoi pjb,

Ikzelf ervaar momenteel ook een trage My T-Mobile. De verbruikstatus laadt niet of heel traag. Ik ga het probleem melden.

Bedankt voor je oplettendheid!
Reputatie 7
Badge +20
Hi pjb1950,

Welkom op ons Forum!

Goed dat je dit aangeeft. Ik zie dat meerdere klanten hetzelfde probleem ervaren. Ik heb hier nu een melding van gemaakt en als er een storing is dan zullen wij proberen om die zo snel mogelijk op te lossen.

Excuses voor het ongemak.
Reputatie 4
Hi Hajar,

Nog steeds geen oplossing?
Reputatie 7
Badge +20
Hi pjb1950,

Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie nu dat je dataverbruik wel zichtbaar is. Kun jij dit ook inzien? Ik ga morgen navragen of er meer bekend is over deze storing.

Excuses voor het ongemak!
Reputatie 3
Het lijkt opgelost te zijn, vooral nadat je in het buitenland geweest was en daar je telefoon gebruikt had, ontstond dit probleem. Maar nu niet meer 🙂

Reageer