Vraag

Verbruikstatus nooit up to date

  • 28 april 2016
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Waarom ikrijg ik altijd demelding "er is geen internet verbinding" als ik de mijn verbruik status wil controleren?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Himzy,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om te zien dat je hier je vraag stelt. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? Het zou erg leuk zijn als ook jij je aan ons zou voorstellen. :)

Wat vreemd dat je deze melding te zien krijgt. Is dit via www.t-mobile.nl/mytmobile? Of bekijk je de verbruiksstatus via de My T-Mobile applicatie? Heeft het in het verleden wel gewerkt?

Mocht je gebruik maken van de My T-Mobile applicatie dan wil ik je vragen om in de instellingen te controleren of je de app toegang hebt gegeven tot het internet. Dit kan in veel toestellen namelijk uitgeschakeld worden. Staat dit aan en kan je er nog steeds geen gebruik van maken, dan adviseer ik je om de applicatie één keer volledig opnieuw te installeren.

Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hier op? Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer