Beantwoord

verbruikstatus onjuist

  • 10 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 987 Bekeken


Vandaag kreeg ik dit bericht. Echter uit de verbruikstatus van de tmobile-app blijkt dat ik nog geen eens 20 mb van de 1000 mb heb verbruikt. Dat ik mijn tegoed bijna heb verbruikt, lijkt me ook erg vreemd gezien het feit dat ik al jaren niet eens in de buurt van de 1000 mb kom. Is er misschien een storing?

icon

Beste antwoord door irene68 26 augustus 2019, 22:42

Vandaag gebeld door t-mobile n.a.v. bovenstaande case. Het verbruik is inderdaad ongebruikelijk maar zoals verwacht (ivm privacywetgeving) niet te achterhalen wat de oorzaak is.
Desondanks van t-mobile compensatie in mb’s gekregen. Prima oplossing! Ik wil hier even laten weten dat ik heel tevreden ben met de manier waarop het is opgelost en de vriendelijke medewerker die mij vandaag belde.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi irene,

Bedankt voor het doorgeven. Het lijkt er inderdaad op dat je verbruiksstatus niet klopt. Ik heb een case voor je aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken! Zij zullen je ook voorzien van een terugkoppeling. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Dank je wel voor de reactie. Ik wacht even af!
Vandaag gebeld door t-mobile n.a.v. bovenstaande case. Het verbruik is inderdaad ongebruikelijk maar zoals verwacht (ivm privacywetgeving) niet te achterhalen wat de oorzaak is.
Desondanks van t-mobile compensatie in mb’s gekregen. Prima oplossing! Ik wil hier even laten weten dat ik heel tevreden ben met de manier waarop het is opgelost en de vriendelijke medewerker die mij vandaag belde.
Reputatie 7
Badge +19
Wat fijn dat het zo netjes is opelost, Irene! 😍

Reageer