Beantwoord

Verbruikstatus, overige kosten kloppen niet

• 11 maart 2016
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Beste medewerker; ik hou mijn verbruik nauwkeurig in de gaten, ook zoals vandaag. Ik had nog ong 30 min, de verwerkingstijdstip ook gecontroleerd en morgen krijg ik nieuwe tegoed. Ik zag ineens 2,56 euro overige kosten die ik vandaag van een 10 min gesprek had gedaan. Van alle gegevens heb ik ook een foto van gemaakt waarop de datum en tijdstip opstaat. Hoe kan deze rechtsgezet worden? Ik heb nog belminuten, vind ik erg raar? Groet
Ergun
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 11 maart 2016, 15:57

Hi Ergun66,

Als eerste welkom op het forum.
Ik kan niet zelf je gegevens inzien dus kan niet 100% correct antwoord geven.
Maar kosten buiten de bundel op de Verbruikstatus kunnen door een aantal dingen worden veroorzaakt.

Heb je jouw abonnement sinds de vorige factuurdatum veranderd? Of is een nieuwe contract sindsdien in gegaan? Dan wordt namelijk de maand in twee gedeeltes opgesplitst en worden je belminuten ook anders verdeeld.

De kosten kunnen ook veroorzaakt worden door gesprekken die niet onder jouw abonnement vallen. Denk hierbij aan het bellen naar een service nummer. (Binnenlandse of buitenlands) Gebruik van sms-diensten of andere diensten van een derde partij worden ook buiten het abonnement gefactureerd.

Hopelijk kun je met deze tips meer van de oorzaak achterhalen.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hi Ergun66,

Als eerste welkom op het forum.
Ik kan niet zelf je gegevens inzien dus kan niet 100% correct antwoord geven.
Maar kosten buiten de bundel op de Verbruikstatus kunnen door een aantal dingen worden veroorzaakt.

Heb je jouw abonnement sinds de vorige factuurdatum veranderd? Of is een nieuwe contract sindsdien in gegaan? Dan wordt namelijk de maand in twee gedeeltes opgesplitst en worden je belminuten ook anders verdeeld.

De kosten kunnen ook veroorzaakt worden door gesprekken die niet onder jouw abonnement vallen. Denk hierbij aan het bellen naar een service nummer. (Binnenlandse of buitenlands) Gebruik van sms-diensten of andere diensten van een derde partij worden ook buiten het abonnement gefactureerd.

Hopelijk kun je met deze tips meer van de oorzaak achterhalen.

Reageer