Beantwoord

Verbruikstatus wordt niet bijgewerkt

• 16 januari 2016
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Hoi. Mijn verbruikstatus is niet bijgewerkt. In week 1 stond deze ook al paar dagen stil. Nu is mijn laatste update 9 januari. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw gedownload.
Verbruikstatus telefoon werkt wel.
Ik zie geen storingsmelding.... Weet iemand een oplossing?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Amy 18 januari 2016, 14:51

Hey Jenneke,

De verbruikstatus is een indicatie van je verbruik. Je verbruik wordt op je simkaart geregistreerd en zoals het er nu uitziet klopt het. Er kan namelijk altijd een aantal MB's aan verschil in zitten. Sinds je nieuwe bundel heb je ongeveer 7 MB verbruikt, dat is 2 MB verschil met wat je verbruiksstatus aangeeft. De 14MB van 1 januari vallen namelijk nog binnen je bundel van vorige maand. 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt Jenneke? We helpen je natuurlijk graag hire!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jenneke58,

Welkom terug op ons Forum!

Wat vreemd dat je verbruikstatus niet wordt bijgewerkt op de app. Er is op dit moment geen storing bekend en dus zou die gewoon goed moeten functioneren. Als ik inlog op jouw My T-Mobile account dan zie ik dat je verbruikstatus tot vandaag de 17e is bijgewerkt. Ervaar je dit probleem als je via website je verbruikstatus bekijkt of alleen via de app?

Ik hoor graag van je zodat we dit verder kunnen uitzoeken!
Hoi Hajar,

Ja, er wordt inderdaad aangegeven dat de verbruikstatus is bijgewerkt. Maar deze is niet gespecificeerd te zien. Niet op de site en ook niet op de app.... Volgens mij heb ik ook meer mb's verbruikt dan wordt aangegeven.
Ik heb een print-screen gemaakt zodat het wat duidelijker wordt. Ik probeer deze bij te voegen.
Gelukt
Hieronder de juiste print-screen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jenneke,

De verbruikstatus is een indicatie van je verbruik. Je verbruik wordt op je simkaart geregistreerd en zoals het er nu uitziet klopt het. Er kan namelijk altijd een aantal MB's aan verschil in zitten. Sinds je nieuwe bundel heb je ongeveer 7 MB verbruikt, dat is 2 MB verschil met wat je verbruiksstatus aangeeft. De 14MB van 1 januari vallen namelijk nog binnen je bundel van vorige maand. 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt Jenneke? We helpen je natuurlijk graag hire!

Reageer