Ik heb sinds twee dagen mijn bundel aangepast maar mijn verbruikstatus blijft ongewijzigd, terwijl ik wel al heb gebeld en smsjes heb verstuurd. Waarom kan ik dat niet zien?
Wat vreemd dat je verbruikstatus niet wordt bijgewerkt. Ervaar je dit probleem zowel met de app als de desktopversie? Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Klopt je verbruikstatus dan wel? Ik heb nu ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je voor het laatst op 13/01 om 09:43 hebt gesms't. Kan dat kloppen?
Ik hoor graag van je of het is opgelost als je de app opnieuw installeert.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.