Vraag

Verbruikstatus wordt niet bijgewerkt

  • 13 januari 2017
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik heb sinds twee dagen mijn bundel aangepast maar mijn verbruikstatus blijft ongewijzigd, terwijl ik wel al heb gebeld en smsjes heb verstuurd. Waarom kan ik dat niet zien?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sjendie,

Wat vreemd dat je verbruikstatus niet wordt bijgewerkt. Ervaar je dit probleem zowel met de app als de desktopversie? Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Klopt je verbruikstatus dan wel? Ik heb nu ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat je voor het laatst op 13/01 om 09:43 hebt gesms't. Kan dat kloppen?

Ik hoor graag van je of het is opgelost als je de app opnieuw installeert.
Hallo Hajar,

Nu zie ik wel dat mijn verbruikstatus is bijgewerkt.
Bedankt voor het bericht.

Groet Sjendie

Reageer