Beantwoord

Verkeerd bedrag op facuur door belkosten


Hoe kan het als ik onbeperkt bellen heb (al jaren) ik bij het wijzigen van slechts m'n dataplan (naar unlimited en terug) mijn abonnement naar beperkt 120min gaat. Hier heb ik geen akkoord voor gegeven en is contractueel niet juist. Ik heb nu ineens rekeningen van 200,- !!!! Erg slecht verhaal dit. Tijd om over te stappen. Dit is zo wrong en misleidend.
icon

Beste antwoord door eventproducent 9 oktober 2017, 14:28

Probleem opgelost met de klantenservice. Was veroorzaakt door een storing en wordt gecompenseerd. Dank hiervoor! 😉

Bekijk origineel

5 reacties

eventproducent schreef:

Correctie: Hoe kan het als ik onbeperkt bellen heb (al jaren) ik bij het wijzigen van slechts m'n dataplan (naar unlimited en terug) mijn abonnement naar beperkt 120min gaat én ook m'n MB-verdeler uit gezet wordt.

Reputatie 7
Badge +16
Welk abonnement heb je?
Vergis je je niet? Met GO heb je onbeperkt bellen en 120min in de EU
En de MB verdeler werkt niet meer met een GO abonnement.
Probleem opgelost met de klantenservice. Was veroorzaakt door een storing en wordt gecompenseerd. Dank hiervoor! 😉
Reputatie 7
Badge +16
Kijk dat is een goed bericht👍🏻 Fijn dat het netjes is opgelost
Reputatie 6
Badge +17
Fijn om te lezen, Eventproducent! Bedankt voor het delen van de uiteindelijke oplossing. :D

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kun altijd terecht op het forum!

Reageer