Beantwoord

Vervallen oud abonnement

Vandaag een email ontvangen waarin mij werd medegedeeld dat mijn oude abonnement (eenzijdig) wordt beeindigd. Het in deze email voorgestelde nieuwe abonnement staat mij wel aan, ware het niet dat mijn opgebouwde beltegoed komt te vervallen, waar tegenover staat onbeperkt bellen en sms-en in Nederland. Mijn opgebouwde beltegoed bedraagt ruim 170 euro, waar dan onbeperkt bellen en sms-en tegenover staat ?? Voor hoelang is dat onbeperkt bellen ? Zeer waarschijnlijk voor een zeer beperkte periode. Ik verwacht van T-Mobile een ander voorstel wat recht doet aan het opgebouwde beltegoed, en het feit dat ik langdurig klant ben van T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Amy 7 november 2015, 15:47

Hi Frans06 en Ourdream,

Ik snap dat er vragen zijn over de omzetting van jullie prijsplannen. Alle informatie hierover vinden jullie terug in dit informatieve forumtopic.

Aangezien er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mochten er nog vragen over zijn dan kunnen die gesteld worden in bovengenoemd topic.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo
ik heb ook een nieuw voorstel gehad vandaag
ben het er totaal niet mee eens
ik heb nog een tegoed van dik 500 euro
dat ik kwijt ga raken
dan komen ze met een voorstel ga nu 30 euro betalen
maar over 24 mnd 50 euro zoals ik nu zie

dus denk dat het einde tmobile gaat worden
of ze moeten me voordat tegoed een nieuwe telefoon uit laten zoeken dan ga ik er nog is over nadenken om te blijven

grt jan
Reputatie 7
Badge +15
Hi Frans06 en Ourdream,

Ik snap dat er vragen zijn over de omzetting van jullie prijsplannen. Alle informatie hierover vinden jullie terug in dit informatieve forumtopic.

Aangezien er al een lopend topic is over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten. Mochten er nog vragen over zijn dan kunnen die gesteld worden in bovengenoemd topic.