Beantwoord

Voldoende minuten over, maar toch kosten in rekening gebracht

Op mijn factuur zijn kosten in rekening gebracht voor het bellen naar een vast nummer (010-nr). Het kan zij dat mijn belbundel toen op 1 minuut stond en ik dus buiten mijn bundel aan het bellen was. Alleen deze kosten hebbeb nooit bii overige kosten gestaan en de belbundel is altijd op 1 min blijven staan. Ligt de fout nu bij een onjuiste weergave van belbundel en kosten of zijn er onterecht kosten in rekening gebracht voor het bellen? Alvast bedankt voor uw hulp.

Mvg Rutger
icon

Beste antwoord door Issam 20 juli 2017, 10:14

Hey Rutger,

Leuk om je hier weer te zien. Welcome back!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Als er kosten in rekening zijn gebracht voor het bellen buiten de bundel dan heeft dit daadwerkelijk plaatsgevonden. Er zouden fictieve gesprekken op de specificaties moeten staan om een incorrecte factuur te krijgen. Dit is nooit het geval, je kan de specificaties zelf ook controleren via My T-Mobile.

Ik vermoed dat er een vertraging was in de verbruikstatus waardoor je voor een korte periode een oude weergave te zien kreeg. Onze excuses voor het ongemak! Onthoud dat de verbruikstatus altijd een indicatie is van het aantal minuten en MB's wat je nog over hebt. We doen natuurlijk ons uiterste best om je de meest recente en nauwkeurige data te tonen.

Ik hoop dat zo je vraag is beantwoord en de onduidelijkheid is ontnomen. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je Rutger!

Hopelijk zien we je snel weer op het forum. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Kan het zijn dat Tmobile het gesprek niet wil afbreken ?

Het schijnt dat Simyo ook op deze manier werkt ( gesprek of datagebruik niet afbreken) en dat zij door de Autoriteit Finaniele Markten ( AFM) op de vingers getikt zijn , waardoor ze nu alles ( moeten) vergoeden boven de €2,50 in zo'n geval. Ik weet het fijne er niet van, maar misschien is dit een begin.
Is er iemand die hier verstand van heeft? 5 minuten voordat mn nieuwe bundels in gingen stonden de belminuten op 1 min en 0 euro bij overige kosten.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Rutger,

Leuk om je hier weer te zien. Welcome back!

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben. Als er kosten in rekening zijn gebracht voor het bellen buiten de bundel dan heeft dit daadwerkelijk plaatsgevonden. Er zouden fictieve gesprekken op de specificaties moeten staan om een incorrecte factuur te krijgen. Dit is nooit het geval, je kan de specificaties zelf ook controleren via My T-Mobile.

Ik vermoed dat er een vertraging was in de verbruikstatus waardoor je voor een korte periode een oude weergave te zien kreeg. Onze excuses voor het ongemak! Onthoud dat de verbruikstatus altijd een indicatie is van het aantal minuten en MB's wat je nog over hebt. We doen natuurlijk ons uiterste best om je de meest recente en nauwkeurige data te tonen.

Ik hoop dat zo je vraag is beantwoord en de onduidelijkheid is ontnomen. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je Rutger!

Hopelijk zien we je snel weer op het forum. 🙂

Reageer