Beantwoord

Vreemde belkosten in verbruikstatus

  • 31 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

hallo,
zo heb ik jullie nooit nodig en nu ben ik alweer terug voor de 2e maal binnen 1 week.
Ik ontdek zojuist "vreemde belkosten" in mijn overzicht van de verbruikstatus. Met nog 1 dag te gaan tot een nieuw saldi van Internetbundel, smsjes en belminuten, heb ik momenteel nog een belsaldo van totaal 48 minuten.
Echter wat schetst mijn verbazing?? Er worden € 5,70 aan overige kosten berekend, t.w. voor 1x bellen op 26 okt. j.l. naar een vastnummer en 1x bellen op 28 okt. j.l., naar een mobielnummer. Hoe is dit mogelijk als ik, zoals reeds aangehaald, nog over een belsaldo van 48 min. beschik??
Volledigheidshalve deel ik u nog mede, dat ik op 28 okt. j.l. een nieuwe Iphone 7 in gebruik heb genomen en dat op diezelfde dag tevens mijn abonnement is aangepast. Kan dit wellicht bij jullie tot een eventueel interne miscommunicatie hebben geleid??
Ben heel benieuwd naar jullie reactie.

met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Thalina 1 november 2016, 10:11

Hoi Hcap,

Oh oh, ik hoop dat je ons hierna alleen nog nodig hebt voor leuke dingen! 🙂 Ik heb gelijk gekeken wat er precies aan de hand is. Ik zie dat jouw verlenging op 28/10 rond 13:00 uur is ingegaan en je daarbij onbeperkt bellen hebt. Daarvoor had je 300 belminuten bij je abonnement. Je ontvangt altijd op de 1ste van de maand jouw nieuwe tegoed. Van 1/10 tot en met 28/10 rond 13:00 uur heb je gebruik gemaakt van jouw oude abonnement. Je hebt daarom achteraf tegoed naar verhouding gekregen: 300/30*27= ongeveer 270 belminuten. Als je in deze periode meer hebt gebeld dan deze 270 minuten maak je overige kosten. Nadat jouw verlenging is ingegaan zul je zien dat je geen overige kosten hebt gemaakt, aangezien je vanaf dat moment gebruikt maakt van onbeperkt bellen. Op deze pagina vind je meer uitleg hierover en ook uitleg over jouw komende factuur.

Zoals je op My T-Mobile kunt zien heb je vandaag jouw volledige bundels gekregen voor de komende maand. Op dit moment heb je dus al de nieuwe bundels gekregen en de factuur van afgelopen maand is nog niet opgemaakt. Ik kan daarom nog niet meekijken op jouw factuur. Houd je factuur even in de gaten en als hij beschikbaar is bekijk dan even de specificatie. Mocht je dan nog vragen hebben, staan we uiteraard voor je klaar om deze te beantwoorden!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hcap,

Oh oh, ik hoop dat je ons hierna alleen nog nodig hebt voor leuke dingen! 🙂 Ik heb gelijk gekeken wat er precies aan de hand is. Ik zie dat jouw verlenging op 28/10 rond 13:00 uur is ingegaan en je daarbij onbeperkt bellen hebt. Daarvoor had je 300 belminuten bij je abonnement. Je ontvangt altijd op de 1ste van de maand jouw nieuwe tegoed. Van 1/10 tot en met 28/10 rond 13:00 uur heb je gebruik gemaakt van jouw oude abonnement. Je hebt daarom achteraf tegoed naar verhouding gekregen: 300/30*27= ongeveer 270 belminuten. Als je in deze periode meer hebt gebeld dan deze 270 minuten maak je overige kosten. Nadat jouw verlenging is ingegaan zul je zien dat je geen overige kosten hebt gemaakt, aangezien je vanaf dat moment gebruikt maakt van onbeperkt bellen. Op deze pagina vind je meer uitleg hierover en ook uitleg over jouw komende factuur.

Zoals je op My T-Mobile kunt zien heb je vandaag jouw volledige bundels gekregen voor de komende maand. Op dit moment heb je dus al de nieuwe bundels gekregen en de factuur van afgelopen maand is nog niet opgemaakt. Ik kan daarom nog niet meekijken op jouw factuur. Houd je factuur even in de gaten en als hij beschikbaar is bekijk dan even de specificatie. Mocht je dan nog vragen hebben, staan we uiteraard voor je klaar om deze te beantwoorden!

Reageer