Vraag

Vreemde verschillen in gebruiksoverzicht

Op mijn gebruiksoverzicht kom ik een vreemd verschil in mijn datategoed tegen. Op het hoofdscherm circa 8 gb tegoed, op het detailscherm circa 2 gb tegoed. Vreemd, wanr ik heb een abonnement van 10 gb en zou in enkele dagen 8 gb hebben gebruikt. Ik ben momenteel in Denemarken op vakantie. Geen zin om straks hoge extra kosten te betalen. Bekend?

7 reacties

Reputatie 4
Hoi DuneBor,

Logisch dat je geen zin hebt in extra kosten. Goed dat je dit aangeeft bij ons! :)

Waar zie jij staan dat je nog 8 GB data over hebt? Kun je daar een screenshot van maken? Als ik namelijk op jouw My T-Mobile kijk bij jouw 'Verbruikstatus', dan zie ik staan dat je nog 1593 MB over hebt. En als ik op de roamingpagina kijk dan staat er ook dat je nog 1593 MB hebt en er wordt ook aangegeven dat je nog 5762 MB over hebt voor Datavrije Muziek. Je krijgt met jouw GO Up abonnement namelijk 6 GB in combinatie met Datavrije Muziek. Dus je kunt tot en met 6 GB lekker genieten van jouw eigen muziek, zonder dat het van jouw vaste databundel afgaat. Dat is super veel luisterplezier! 🆒

Vanwege de wet op Privacy mogen wij niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik! Als je hoog dataverbruik wilt voorkomen wil ik je alvast adviseren om naar dit speciale topic te kijken. Daarin geven wij veel tips over je jouw dataverbruik in de gaten kunt houden.

We horen graag van je en het zou fijn zijn als je een screenshot zou willen plaatsen. Dan kunnen wij met je meekijken!
Toch klopt er iets niet, op het overzichtsscherm staat circa 8 gb over van 16 gb tegoed?
Hoe kan ik screenshot bijvoegen?
Reputatie 4
Hoi DuneBor,

Ik ben ook erg benieuwd waar dat precies staat!

Hier kun je lezen hoe je een afbeelding of screenshot kunt delen in het topic. Als je er niet uitkomt, geef het dan gerust aan! 🙂
Werk mobiel, gaat niet, ik kom hierop terug na mijn vakantie
@DuneBor
Jawel, mobiel kan het ook. 😉 Dan moet je eerst via de knop "Menu" links bovenin (en dan naar beneden scrollen) even kiezen voor "Weergeef desktopversie" (of iets in die richting). Als je dat hebt gedaan krijg je de 'gewone' versie van het forum en kun je de screenshots uploaden. 🙂
Reputatie 2
Klinkt alsof de 6GB datavrije-muziek bundel wordt meegenomen in dat overzicht:

10GB + 6GB = 16GB
2GB + 6GB = 8GB

Dat kan dus verklaren waarom hij aangeeft: 8 van de 16 nog over.

Reageer