Beantwoord

Waarom kan ik niet meer buiten mijn bundel internetten?

Reputatie 2
Sinds kort heb ik een Basis SIM abonnement. Is dit de reden dat ik niet meer buiten de bundel kan internetten? Ik had namelijk eerder een stel samen abonnement en daar kon ik wel gewoon op blijven internetten buiten de bundel....
icon

Beste antwoord door jan kelder 31 mei 2017, 20:08

Bij basis sim kan je idd niet op een lagere snelheid verder.

Je kan wel een MB-aanvuller kopen om te blijven internetten,

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Bij basis sim kan je idd niet op een lagere snelheid verder.

Je kan wel een MB-aanvuller kopen om te blijven internetten,
Reputatie 2
Ik kwam er ook recent achter dat ik in de Basis SIM niet buiten de bundel kan internetten. De 500 mb extra is ook zo op en dan is er geen mogelijkheid meer. Klote abo dus voor mij, maar ik kan het ook niet meer wijzigen (2 dagen te laat). Ik ben wel redelijk klaar met de onflexibele houding van T-mobile om eea om te zetten naar een duurder abonnement. Ik ben nota bene langer dan 20 jaar klant en dan maak ik nu een foutje met verlengen. Een dure fout blijkt nu dus. Zonder coulance of wat dan ook sturen ze me weer het riet in. Ik had meer verwacht, maar goed ik ben klant en ik ben er wel aardig klaar mee. Rest me mogelijk niets anders dan afkopen en naar een concurrent te stappen. eens even zoeken;)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Djsebace,

Jammer om te lezen dat je ontevreden bent met het abonnement dat je hebt afgesloten. Het klopt inderdaad dat we niet de mogelijkheid bieden om het gehele abonnement over te zetten naar een ander prijsplan. Op de vergelijkingspagina waar de 2 Sim Only varianten staan, wordt ook al aangegeven hoe groot de grootste databundel van het prijsplan is en de overige voorwaarden, zoals het feit dat internet op lagere snelheid wel bij Go Sim Only zit en niet bij Basis Sim. Je kunt er nu nog aan denken om het cadeau van T-Mobile Samen om te zetten van €2,50 naar 500 MB, zodat je in ieder geval weer iets meer maandelijkse MB's hebt.

Sorry dat we je hier niet verder bij kunnen helpen met een wijziging van het abonnement, maar als er nog iets anders is waar we bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Beste tmobile,
Wat hebben jullie een waardeloze website.
Heb me in gelogd om meer Mb's te krijgen heb er 2000mb gekregen is nog niet voldoende kan niet meer bij kopen.
Ben jullie al twee dagen het bellen en kom niet door wat een klote firma.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik snap dat je geïrriteerd bent, maar zou je aan de toon van je bericht kunnen denken. Iedereen hier wil je gewoon helpen, dus je kunt de vraag gewoon bij ons neerleggen.

In ons systeem zie ik dat je gisteren al contact hebt gehad met mijn collega en dat je de aanvuller nog niet verbruikt had. De eerste aanvuller kan bij 80% verbruik van de databundel aangevraagd worden en de tweede aanvuller, nadat aanvuller #1 helemaal verbruikt is. Gister heb je deze verbruikt en een nieuwe aan kunnen schaffen, dat is dus helemaal in orde gekomen.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons gerust weten!

Reageer