Beantwoord

Waarom kreeg ik geen sms bericht over dat mijn 120-minuten beltegoed op is?

• 17 maart 2020
  • 3 reacties
  • 565 Bekeken

Reputatie 1

Elke maand moet ik vaststelen dat ik een veels te hoge bedrag voor mijn telefoonabonament moet betalen omdat ik over mijn 120 minuten ben. Warom kreeg ik geen sms bericht over dat mijn 120-minuten beltegoed op is?

Ik heb volgende abonament

5 GB + 120 min. bellen 19.1

icon

Beste antwoord door Folkert 17 maart 2020, 11:42

Beste @Katarzyna01 

Dat is het verdienmodel van vrijwel alle providers. Je kunt heel makkelijk op de T-Mobile app het aantal verbruikte belminuten bijhouden. Als je zo vaak meer belminuten opmaakt is het al snel rendabel om over te stappen naar de Unlimited belbundel. Dat kun je per direct in de app regelen. Terug naar 120 minuten kan al weer na 1 maand.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Katarzyna01 

Dat is het verdienmodel van vrijwel alle providers. Je kunt heel makkelijk op de T-Mobile app het aantal verbruikte belminuten bijhouden. Als je zo vaak meer belminuten opmaakt is het al snel rendabel om over te stappen naar de Unlimited belbundel. Dat kun je per direct in de app regelen. Terug naar 120 minuten kan al weer na 1 maand.

Groet, Folkert

Reputatie 1

Dankjewel Folkert,

in principe weet ik over de mogelijkheid, alleen het zou handig zijn als ik automatisch zo een sms-bericht zou ontvangen.

Een Unlimited belbundel kost Eur 2,- meer, maar mijn rekeningen zijn nu van EUR 40,- naar EUR 80,- gegrooid. 

Reputatie 7
Badge +18

In dat geval zou ik maar snel naar Unlimited schakelen! 

Reageer