Beantwoord

Waarom rekening van 90 euro?

  • 11 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 3599 Bekeken

Zojuist zag ik u de app dat ik 90 euro extra kosten heb. Ik was nogal onaangenaam verrast. Waar komt dit vandaan?
icon

Beste antwoord door David 13 augustus 2018, 14:02

Hi Hellentje81,

In ons systeem zie ik terug dat je vanmiddag al een collega hebt gesproken. Hij heeft de hoge extra kosten toegelicht en dit heeft te maken met het feit dat er in Frankrijk gebruik is gemaakt van een servicenummer. Hier zaten kosten aan verbonden en om deze reden zijn er dan ook overige kosten in rekening gebracht.

Als je hier nog meer vragen over hebt voor ons, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Kan je dat niet zien in de app? of My T-Mobile?
Zelf geen vermoeden?

Anders factuur afwachten
Reputatie 7
Badge +10
90 euro, klinkt als het niet terugsturen van de settopbox.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hellentje81,

In ons systeem zie ik terug dat je vanmiddag al een collega hebt gesproken. Hij heeft de hoge extra kosten toegelicht en dit heeft te maken met het feit dat er in Frankrijk gebruik is gemaakt van een servicenummer. Hier zaten kosten aan verbonden en om deze reden zijn er dan ook overige kosten in rekening gebracht.

Als je hier nog meer vragen over hebt voor ons, dan horen we het graag van je!

Reageer