Beantwoord

Weergave belstatus onjuist

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Enige tijd geleden heb ik al aangegeven dat mijn tegoed niet juist wordt weergegeven. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn, maar mijn bundel is alles in een, en nog niet leeg, maar toch geeft mn status aan dat de mb's op zijn en dat er een lagere internetsnelheid geldt. Willen jullie dit nou eens voor eens en altijd oplossen! !
icon

Beste antwoord door Chantal01 17 juni 2014, 14:53

Hoi sajaatje,

Sorry dat je nog niet overal een antwoord op hebt ontvangen. 😞 Hoe bedoel je dat er niets mee kan? Je hebt op dit moment nog 184 minuten of sms berichten te besteden en 234 MB Internet over. Hier kun je gewoon gebruik van maken.

Ik heb voor je naar de facturen gekeken alleen is deze hoger omdat de 50 % korting voor de Smart Plus 170 Bundel na 9 maanden is afgelopen.

De correctie betreft de kosten voor de nieuwe simkaart kan je pas op de volgende factuur terugzien omdat de laatste factuur al beschikbaar was op het moment dat jij een nieuwe simkaart ging halen. :)

Ik hoop dat alles nu duidelijk is en dat je overal een antwoord op hebt ontvangen. Mocht dit anders zijn, laat het ons dan weten. ;)

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Mlek

Allereerst welkom op het forum.

Mijn excuses voor de late reactie. Ik kan me goed voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben, onze excuses voor het ongemak!

Ik ben gelijk gaan kijken naar de belstatus op jouw My T-Mobile, hierop zie ik niet dat er wordt vermeld dat je internet snelheid wordt verlaagd. Zie je dit trouwens op de website of in de T-Mobile Applicatie? Mocht het gaan om de applicatie dan kan je eerst controleren of je wel de nieuwste versie hebt. Als je wel de nieuwste versie hebt dan kan je de app een keer helemaal verwijderen van je toestel en opnieuw installeren. Laat je ons weten of het is gelukt? We helpen je graag verder!
Ik zit ook met dat probleem.Mijn bundel is net weer in gegaan en volgens de statistieken is alles weer op .Nou dat kan echt niet hoor.Ik moet nu wachten tot 1 juli staat er bij.
Groetjes Diana
Reputatie 6
Hallo Sajaatje,

Excuses voor de late reactie!

Ik heb dit gelijk voor je nagekeken en zie in jouw belstatus staan dat je nog gebruik kunt maken van snel internet. Is dit voor jou ook zichtbaar ? Ik hoor het graag van je!
Ja dat is zichtbaar maar ik kan hier niets mee.Mijn abonnement is per 1juni weer in gegaan en daar ik niet veel met mijn gsm heb kunnen doen is alles al bijna op.Ik moet hier nog mee werken tot 1 juli wat helemaal niet kan.
Mijn rekening is ook veel hoger dan anders!Dus ik snap hier niets meer van.Ik heb ook al een vraag gesteld over mijn nieuwe sim kaart die ik heb moeten halen omdat mijn gsm helemaal niets meer deed.Ik heb deze moeten betalen en heb er graag de vergoeding van terug.Op deze vraag heb ik nog geen antwoord gekregen.Graag asap een reactie terug.
Groetjes Diana
Reputatie 5
Hoi sajaatje,

Sorry dat je nog niet overal een antwoord op hebt ontvangen. 😞 Hoe bedoel je dat er niets mee kan? Je hebt op dit moment nog 184 minuten of sms berichten te besteden en 234 MB Internet over. Hier kun je gewoon gebruik van maken.

Ik heb voor je naar de facturen gekeken alleen is deze hoger omdat de 50 % korting voor de Smart Plus 170 Bundel na 9 maanden is afgelopen.

De correctie betreft de kosten voor de nieuwe simkaart kan je pas op de volgende factuur terugzien omdat de laatste factuur al beschikbaar was op het moment dat jij een nieuwe simkaart ging halen. :)

Ik hoop dat alles nu duidelijk is en dat je overal een antwoord op hebt ontvangen. Mocht dit anders zijn, laat het ons dan weten. ;)
Chantal01 schreef:

Hoi sajaatje,

Hartelijk bedankt voor de reactie terug hoor.Ik heb het nog eens goed bekeken en zag nu idd wat ik nog te goed heb.Dit zag ik bij mij niet zo duidelijk.Nu is bijna alles in orde en hoop dat ik nog een reactie krijg op mijn andere vraag.Bedankt in ieder geval dit is nu opgelost dan.
Groetjes Diana:$

Reageer