Zomaar overige kosten

Ik heb sinds gIsteren mijn nieuwe 95'10 relax abbo

Maar ik ben al twaalf euro lichter en heb al 2 euro aan overige kosten terwijl ik nog niet eens veel heb gebeld en mijn internet loopt apart.

En van mijn zoon, die een i-150 abbo heeft had hij gisteren nog 300 min en nu maar 150 en ook overige kosten van 3 eyro nogwat

Oplossen graag!

This topic has been closed for comments

17 reacties

Het zelfde probleem heb ik ook zaterdag 12:00 had ik 6.50 overige kosten OM 18:30 9.00 EURO GEBRUIKSKOSTEN!

Het grappigste van alles is ik heb zaterdag van 12:15 tot 18:15 gewerkt dus sowiezo heb ik niet aan mijn telefoon gezeten die tijd.

Ik ben vandaag de 1ste klant die T-mobile gaat bellen ik heb zo veel spijt dat ik als klant bij tmobile bent
Ik heb ook het zelfde probleem ik heb al 2 dagen mijn abonnement met 250 belminuten en ik heb nu al 16.83 overige kosten?
hoi, ik heb precies het zelfde, er klopt iets niet. abonnement per 1 april afgesloten gisteren had ik zomaar nog 12 smsjes te goed en 36 bel min. en 19,00 euro overige kosten?????? en vanmorgen o smsjes 12 min bel te goed en 13,00 overige kosten???? dat kan gewoon niet heb mijn tel niet gebruikt. hoog uit 6 smsjes en 10 bel min. Ik ga Belllen, denk ik of heeft iemand een antwoord of een beter oplossing?

Groetjes
Ik heb precies hetzelfde probleem, eergister 20 euro overige kosten en gister 40! terwijl ik ook mijn telefoon 1x gebruikt heb!
Reputatie 2
ik heb hier ook last van! Maar begin het idee te krijgen dat t-mobile op deze manier hun geld verdient, want heb al ee npaar keer deze vraag gesteld op forums en ze reageren telkens niet. Dus ze stelen eigenlijk gewoon van ons heb ik het idee:S
Reputatie 2
volgens mij heeft iedereen het probleem! ik denk ik ga ff kijken wat me smsjes nog zijn en alles maar die kan ik totaal niet terug vinden op mijn belstatus terwijl ik wel sms maxi heb!

volgens mij is der weer 1 of andere storing en moet je wachten op je rekening dat het klopt :S
Ik heb ook ineens overige kosten.

Vrijdag/zaterdag 0.62cent en nu ineens 1.68 loopt blijkbaar op?? This een ***lig bedrag maar ik heb geen service nummers gebeld. en internet heb ik een abbo voor dus kan daar ook niet van zijn. Bel ik t-mobile net, krijg ik als antwoord dat ik moet wachten op me factuur omdat ze nu niet kan zien wat het is. Lekker dan? Als het oploopt, en ik niet weet waarvan het komt!! Ik was vodafone zat, ging naar t-mobile maar ohhhww wat ben ik blij als me abbo over is! Dan ga ik weer lekker terug naar vodafone!!
Reputatie 5
@KongTjan
Ik zie nu € 1.05 aan overige kosten staan bij je belstatus. Kijk ik mee op je vorige facturen dan zie ik wel dat er elke maand berichten verstuurd worden naar het buitenland.

@Feyyzaa
De belstatus is een indicatie en er kan een vertraging zitten in de verwerking. Als ik nu kijk is je Relax bundel op en bij de Relax 130 krijg je minder aan minuten dan bij de Relax 25'10 die je eerst had. Je bundels komen de 14de pas weer.

@yaseminata
Je abonnement is op 2 april geactiveerd en je krijgt de bundels elke 7de van de maand. van 2 tot 7 april heb je dan naar verhouding gekregen. Bij de eerste periode kan het zijn dat de belstatus nog niet correct mee loopt. Tijdens de opmaak van je factuur komen alle kosten op de juiste plaats te staan. Op 7 april zal je belstatus ook weer reset krijgen.

@karina42
Bij jou komen de bundels elke 6de van de maand. Van 1 tot 6 april heb je naar verhouding gekregen. Bij de eerste periode kan het zijn dat de belstatus nog niet correct mee loopt. Tijdens de opmaak van je factuur komen alle kosten op de juiste plaats te staan. Op 6 april zal je belstatus ook weer reset krijgen.

@r.vanwijk
Ik zie de overige kosten ook staan en ook dat je nog beltegoed hebt. Als ik met je mee kijk op je vorige facturen dan kan ik ook geen eventuele aanleiding vinden wat het zou kunnen verklaren. Ik heb je melding wel doorgezet. Zie ook dit [post=775758]bericht[/post].

@CrazyTassie
Ik heb je van antwoord voorzien in het topic '[post=777139]Belstatus en overige kosten[/post].'

@Kristian1993
Ik vind het vreemd dat je aangeeft dat we niet reageren op vragen. Bij jou is er een reactie gegeven door Esther, zie dit [post=776568]bericht[/post].

@romyhoebe
Kijk ik nu dan zijn je overige kosten alweer hoger. Ik heb het doorgezet.

Vertraagde belstatus en stijgende overige kosten:
We hebben bij een aantal de belstatus over de afgelopen 1,5 week ook bijgehouden en bij sommige zien we ook een te lange vertraging. Deze voorbeelden en de voorbeelden die via het bericht van mijn collega CindyS zijn binnen gekomen hebben we doorgezet.
Waarom er een te lange vertraging in zit bij sommigen waar geen wijzigingen zijn geweest kunnen we momenteel niet verklaren.

We blijven voorbeelden verzamelen en doorzetten om uit te zoeken wat er precies aan de hand met de belstatus / overige kosten. Als we meer informatie hebben dan laten we het jullie weten!

Vragen over de informatie bij de belstatus graag stellen in het topic Belstatus & overige kosten (deel 8)
@ries
Abbo is gister ingegaan en ik ben al 12 euro kwijt.
Reputatie 5
@KongTjan
Hou je er rekening mee dat je de belstatus exclusief btw weergeeft? Dan klopt het wel met wat ik nu zie op je belstatus.
Owke sorry .
Reputatie 7
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! :)

Vragen over de informatie bij de belstatus graag stellen in het topic Belstatus & overige kosten (deel 8)
Reputatie 2
zelfde probleem hier. heb gister bij t-mobile winkel internetbundel bij me sim only abbonement gedaan, dus ik op internet op me tel, blijkt later dat ik 2 euro overige kosten heb terwijl ik internetbundel heb.

en ze kunnen niks doen totdat je factuur klaarstaat, maar ondertussen kunnen ze serieus wel dingen bekijken want ze weten toch zogenaamd alles. ze mogen wel es wat klantgerichter te werk gaan want als ik et zo hoor stapt iedereen over naar iets anders als hun abbo hier bij tmobile afloopt. en ik geef ze groot GELIJK!

heb genoeg problemen gehad hier bij t-mobile en ben er wel beetje klaar mee!
Reputatie 6
pamelaaa.............. kijk even in de topic bij ,,overige kosten,,,,,dan zie je dat veel mensen er last van hebben als ze veranderen van abonnement of er een aanpassing doen maar dan blijkt dat er bij de eerste afrekening niets aan de hand is omdat wat je ziet een indicatie is
Ik heb daar ook last van. Heb donderdag 24 maart een nieuwe abonement genomen me tblackberry en eerste jaar gratis intenret. En meteen de eerste dag toen ik mijn belminuten ging beluisteren, kreeg ik te horen dat ik 70 euro kosten buiten mijn bundel heb:S:S. Ik vind heth eel vreemd en apart. Mensen we moeten allemaal een klacht indienen, want dit kan gewoon niet! Het is wel heel toevallig dat iedereen met hetzelfde probleem kampt, vinden jullie niet? De klantenservice vind ik al helemaal belabberd!! Een medewerkster had zomaar in mijn oor opgehangen, omdat ze geen zin meer had om mij te woord te staan.
Reputatie 6
malika dat er van de klanten service opgehangen is is niet de bedoeling maar je moet ook rustig blijven de gaat in het begin een hoop fout bij nieuwe abonnementen maar dat wil niet zeggen dat wat je lees ook goed is meestal bij je afrekening als je geen gekke dingen gedaan heb is het in orde kijk even in een topic hier over,,,,overige kosten,,,er zijn er 4 van
Wat ik ook belachelijk vind is het bellen naar de klantenservice geld kost...

Wij zitten hier allemaal met hetzelfde probleem dat we niet weten waar onze overige kosten vandaan komen en ddat het maar oploopt en oploopt ja daar wil je met iemand van Tmobile over kunnen praten zonder dat dit je weer een vermogen kost...

het is gewoon absurt dat wanneer tmobile fouten maakt wij de kosten van t gesprek moeten betalen...

zo ik ben t ff kwijt

Ook heel veel spijt dat ik weer met tmobile in zee ben gegaan!

maar dit is de laatste keer! 2013 poeh nog zo lang weg... maar dan ben ik eindelijk verlost