Vraag

10 jaar klant

• 29 juni 2016
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Vandaag mijn nieuwe iPhone 5 SE opgehaald en mijn contract verlengd. Aan de balie vroeg ik, of er nog een actie is voor loyale klanten om samen het 10-jarig feestje te vieren, maar de medewerker zei dat hij niets kon betekenen (in eerste instantie dacht ik dat hij een grapje maakte, maar helaas:@).

Is het werkelijk zo dat klanten die al héél lang lid zijn op niets extra's hoeven te rekenen?🆒

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Japstaa,

Sowieso vet leuk om te horen dat je weer verlengd hebt! Natuurlijk zijn wij super blij dat je al zo lang bij ons bent maar helaas is het soms zo dat de acties zó goed zijn dat er weinig (en soms geen) verschil zit in prijs voor bestaande en nieuwe klanten. Uiteraard betaal je geen aansluitkosten, en die worden bij nieuwe klanten natuurlijk wel in rekening gebracht.

Nou snap ik dat je natuurlijk iets 'extra's' wilt. Wist je dat wij een aantal super mooie extra's hebben voor al onze klanten? Zo zie ik terug dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt gemaakt. Was je hier van op de hoogte? Met T-Mobile Samen kun je in een groep onderling gratis bellen (binnen Nederland) én ontvang je maandelijks een extraatje. Dat kan een databundel zijn of factuurkorting. Misschien dat de extra's je weer blij kunnen maken?:8

Reageer