Beantwoord

2 keer aanbod gehad wat achteraf opeens ''niet aangeboden mocht worden''

• 12 december 2018
  • 3 reacties
  • 850 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn abonnement is al even afgelopen, en ik heb dit willen verlengen. Via de chat heb ik dit gedaan, hierbij zou ik een korting van 2,50 krijgen en 2GB extra data ondanks dat er niet meerdere abonnementen zijn op mijn huisadres.

Na een aantal dagen was er nog geen wijziging te zien in MyTmobile. Daarom heb ik opgebeld. Hier werd mij verteld dat dit aanbod niet aan mij gedaan had mogen worden, en dat het niet mogelijk was.
Na lang intern overleg kreeg ik te horen dat mij dan het aanbod gedaan kon worden: 10GB data, onbeperkt bellen van 26 euro per maand voor 20 euro per maand (abonnement voor één jaar)

Na een aantal dagen was er ook deze keer nog geen wijziging te zien in MyTmobile. Wederom heb ik opgebeld. Wéér kreeg ik te horen dat ook dit tweede aanbod niet gedaan had mogen worden?

Ik vind het erg raar dat mij twee keer een aanbod wordt gedaan, dat ik accepteer, maar dat dit niet wordt doorgevoerd en dat het achteraf opeens niet gedaan had mogen worden.

Graag verneem ik een passende oplossing.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 december 2018, 10:20

Hi Leendert,

Jammer om te horen dat je verkeerd bent geïnformeerd. Je kan alleen gebruik maken van Klantvoordeel als je meerdere abonnement hebt op één adres. Dus de informatie die je via de chat had gekregen is incorrect. Excuses daarvoor! Ik kan in het systeem terugzien dat er op 28/11 een aanbod is gedaan met een 1-jarig Sim Only Go Up abonnement voor €24 per maand. Ben je hiermee akkoord gegaan? Als je wilt kan ik je laten terugbellen door een collega van sales of je kan zelf ook gratis bellen wanneer het je uitkomt. Mijn collega's van sales kijken dan graag met je mee naar een abonnement dat bij je wensen past. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800-8104.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Leendert,

Jammer om te horen dat je verkeerd bent geïnformeerd. Je kan alleen gebruik maken van Klantvoordeel als je meerdere abonnement hebt op één adres. Dus de informatie die je via de chat had gekregen is incorrect. Excuses daarvoor! Ik kan in het systeem terugzien dat er op 28/11 een aanbod is gedaan met een 1-jarig Sim Only Go Up abonnement voor €24 per maand. Ben je hiermee akkoord gegaan? Als je wilt kan ik je laten terugbellen door een collega van sales of je kan zelf ook gratis bellen wanneer het je uitkomt. Mijn collega's van sales kijken dan graag met je mee naar een abonnement dat bij je wensen past. Je kan ze gratis bereiken op dit nummer 0800-8104.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten.
Het gaat mij om het volgende:

Ik heb het aanbod gekregen dat ik ipv extra data en Klantvoordeel mijn abonnement kon verlengen voor 20 euro voor 1 jaar. Achteraf is dit niet doorgevoerd, dus heb ik gebeld. Toen kreeg ik weer te horen dat dit aanbod niet gedaan had mogen worde, net als het eerste aanbod....

Zo kan ik TMobile toch niet serieus nemen? Ik wil dat het aanbod dat mij is gedaan en dat ik heb geaccepteerd, ook wordt doorgevoerd. Dit is toch al een mondelinge overeenkomst?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leendert97,

Inderdaad niet netjes van de collega's die je hierover hebt gesproken. Dit had in eerste instantie al niet mogen gebeuren en dat kunnen wij niet nu alsnog aanbieden. We zullen dit zeker terugkoppelen aan de collega's maar daar heb jij verder nu niets aan. Wellicht zit er nog een mooie aanbieding voor je tussen de GO GO GO DEALS?

Excuses voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden en als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag!

Reageer