Beantwoord

2 maanden eerder verlengen.

• 13 januari 2019
  • 6 reacties
  • 1120 Bekeken

Ik kan 12 maart mijn abonnement weer verlengen. Nu zag ik de actie van de Samsung s9 en dat spreekt mij zeer aan. Echter vind ik die 71 euro van de Early Renewal te gortig. Is hierover te praten ?

mvg Sander
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2019, 11:20

Hoi Sander,

Tof dat je aan een verlenging denkt en het is inderdaad een mooie actie!

De kosten van een Early Renewal liggen echter wel vast, dus aan de €71,12 is verder niets te schrappen. Je kunt natuurlijk wel afwegen hoe goed de deal is tegenover de kosten van de Early Renewal. Het voordeel van de actie ligt een stuk hoger dan de kosten van de Early Renewal, dus dit is zeker het overwegen waard!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Sander,

Early renewal is alleen voor als je je abonnement vervroegd wilt verlengen, d.w.z. meer dan 4 maanden voor de verlengdatum.
Jij kunt gewoon verlengen met toestel vanuit Mijn T-Mobile.

Groet, Folkert
Hoi Folkert, dank voor je antwoord.Ik was niet helemaal duidelijk. Mijn contract loopt 11 juli af en ik kan dus pas verlengen vanaf 12 maart.

Mvg Sander
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sander,

Tof dat je aan een verlenging denkt en het is inderdaad een mooie actie!

De kosten van een Early Renewal liggen echter wel vast, dus aan de €71,12 is verder niets te schrappen. Je kunt natuurlijk wel afwegen hoe goed de deal is tegenover de kosten van de Early Renewal. Het voordeel van de actie ligt een stuk hoger dan de kosten van de Early Renewal, dus dit is zeker het overwegen waard!

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!
Hoi David, hartelijk dank voor je duidelijke antwoord.Ik ga het zeker overwegen.
Dan nog wel een vraag hierover : Kan je met een early renewal alleen bij T mobile zelf terecht of ook bij bv mobiel.nl ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sander,

Een Early Renewal is alleen af te sluiten via ons en dan specifiek alleen via onze telefonische klantenservice. Dit kan dus niet via een andere partij.

Als je hier nog andere vragen over hebt, dan horen we het van je!
Befankt David.Ik heb inmiddels verlengt met early renewal, toestel vandaag al binnen gekregen. Omdat mijn batterij van de oude telefoon leeg was en aan de lader hing alles via de chat geregeld, ging prima.

Reageer