Beantwoord

2 nieuwe mobiele Go Unlimited abonnementen besteld

• 15 april 2019
  • 4 reacties
  • 860 Bekeken

Wat mij steekt is dat we nu als bestaande klant van tv en internet voor onze nieuwe abonnementen voor mij en mijn partner elk 25 euro moeten betalen (dus 50 euro ) totaal voor het aannemen van de nieuwe mobiele abonnementen sim only met nummerbehoud.
Natuurlijk hebben we korting ontvangen zodat het maand bedrag nu 25 euro p.m.d. is maar we vinden het wel veel geld en hadden het graag anders gezien.
icon

Beste antwoord door David 16 april 2019, 10:35

Hey Henny,

Welkom bij de Magenta Club! 😎

De aansluitkosten zijn inderdaad per aansluiting en daarin wordt er geen rekening gehouden met het feit dat het om twee aansluitingen tegelijkertijd, op één adres zijn. De aansluitkosten zijn namelijk niet gekoppeld aan een adres, maar aan een klantnummer, aangezien het aansluiten van het nummer per aansluiting gaat. De kosten zijn dus nodig om ervoor te zorgen dat jullie goed worden aangesloten en zo goed en snel mogelijk volledig gebruik kunnen maken van ons topnetwerk!

Zo tezien hebben jullie jezelf al wel direct aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel, dat is top, aangezien je daar inderdaad extra korting mee ontvangt!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van jou of jullie! We helpen er graag bij!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @Henny Ronald Ik wil niet vervelend doen maar je had toch ook een goedkoper abonnement kunnen afsluiten!
Waarom heb je dan zo’n ‘duur’ abonnement genomen?

of snap ik het niet en wil je als bestaande klant meer korting hebben?
We hebben gekozen voor 120 min.bellen en unlimited data aktie 27.50 met korting 25 euro pp per maand dat ligt bij ons beter dan met de bundels waar we telkens over heen gaan en zijn daarom weggegaan van onze oude aanbieder.
We vonden 2× 25euro voor de aansluiting wel duur en hoopte dat er misschien 25 euro minder gerekend zou worden omdat we al klant waren.
Maar goed je kan niet alles hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Aha nu snap ik het verhaal beter!
Excuus! @Henny Ronald ik kan het alleen maar met je eens zijn.
Twee keer aansluitkosten is ook wel veel als je al klant bent en samen overstapt.
Hopelijk leest een moderator dit morgen ook. Wie weet kunnen ze nog iets betekenen voor jullie!

Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Henny,

Welkom bij de Magenta Club! 😎

De aansluitkosten zijn inderdaad per aansluiting en daarin wordt er geen rekening gehouden met het feit dat het om twee aansluitingen tegelijkertijd, op één adres zijn. De aansluitkosten zijn namelijk niet gekoppeld aan een adres, maar aan een klantnummer, aangezien het aansluiten van het nummer per aansluiting gaat. De kosten zijn dus nodig om ervoor te zorgen dat jullie goed worden aangesloten en zo goed en snel mogelijk volledig gebruik kunnen maken van ons topnetwerk!

Zo tezien hebben jullie jezelf al wel direct aangemeld voor T-Mobile Klantvoordeel, dat is top, aangezien je daar inderdaad extra korting mee ontvangt!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van jou of jullie! We helpen er graag bij!

Reageer