Vraag

21 oktober bestellen, maar vanaf welke tijd ?

• 20 oktober 2011
  • 15 reacties
  • 1996 Bekeken

Mooi dat je vanaf 21 oktober je abonnement kunt verlengen en een nieuwe iphone erbij kunt bestellen. Maar nergens is te vinden vanaf hoelaat dit feest mogelijk is.

Overigens heb ik me ook opgegeven om op de hoogte te worden gehouden.. Nou, goeie actie, via twitter/iphoneclub moet ik nu lezen dat ik vanaf morgen kan bestellen. Van T-mobile zelf niks in m'n mail. Als ik dan lees dat andere mensen al een linkje hebben gekregen om te pre-orderen, gaat m'n bloed helemaal koken. Ben al abonnee vanuit de griekse steentijd, had als 1 van de eerste een BEN abonnementen, heb thuis een signaal om van te huilen en m'n contract-periode is afgelopen..

Beetje medewerking van T-mobile zou leuk zijn..

15 reacties

Reputatie 3
Voor mij de zelfde vraag. Hoe laat precies? Want dan zit ik een uur van te voren al ingelogd om wel een beetje bovenaan de lijst te staan en dat het niet nog 2 maanden duurt ofzo voordat ik de telefoon heb.

Ik had me ook opgegeven om op de hoogte te worden gehouden en ik moest het nota bene via de nu.nl app op mijn huidige iPhone 3GS zien! Ik mag ook mijn contract vernieuwen. Waarom heb ik niet zo'n linkje gehad? Wat zijn de criteria daarvoor?
Precies dezelfde vragen leven hier!
Ik wil dit ook graag weten !!
Nu is het vrijdag, dus nu moet 'ie er zijn! #wishfulthinking
today is vrijdag de 21ste wanneer kan ik bestellen??
id hier. Site is niet aangepast, maar het is wel 21 okt!
Nu is het vrijdag, dus nu moet 'ie er zijn! #wishfulthinking

zie nog niks wordt s'ochtends pas erop gezet denk
<div class="ForumListingBoxThreadQuote">

<p>Nu is het vrijdag, dus nu moet 'ie er zijn! #wishfulthinking</p>

</div>
<br clear="all" /> zie nog niks zal wel morgenochtend zijn

kan me niet voorstellen. ze weten dat iphone fans snel bij willen zijn en ze hebben ons gewaarschuwd om als eerste er bij te zijn om 1 te bemachtigen
Hier zelfde laken een pak. Had aangegeven bij verzending nieuwsbrief dat ik hm graag wilde hebben de iphone 4s. Geen mail voor pre order. Wat bleek mij vrouw had zich ook ingeschreven en kreeg wel de pre order mail. Zij gaf naar mij aan dat ze aangegeven had dat ze misschien geinteresseerd is in de nieuwe iphone. Belt mij zusje op dat ze de nieuwe iphone kan pre orderen. En zegt ze mij, ik had aangegeven dat ik hm misschien wilde hebben. Ik was echt pissed off. Ik wil dat ding graag bestellen en dan krijden de twijfelaars voorrang. Sucks big time. Volgende keer maar iets minder eager doen. Wel slimme marketing.
Reactie op dezelfde vraag zie: T-mobile plein op facebook.
"Op dit moment kan ik geen concrete uitspraken doen omtrent het tijdstip waarop de iPhone 4s te bestellen zal zijn. Ik raad je aan om de T-Mobile website vanaf 8 uur s'ochtends in de gate te houden. :)"
Hetzelfde bij mij. ik heb ook vroeg aangemeld voor die brief maar heb ook niks gekregen.
Maar als je in de ochtent pas kan bestellen hoelaat zou dat dan ongeveer kunnen?
T-Mobile is onbetrouwbaar wat betreft toezeggingen. Als ik nu had kunnen bestellen dan was ik voor een verlenging gegaan, het is tenslotte 21 oktober en ze hebben beloofd dat ik dan kan bestellen (anders hadden ze een tijd erbij moeten zetten). Ik denk nu dat ik de T-mobile deal maar voorbij laat gaan en een andere provider neem. Wie weet heb ik de 4s daar eerder omdat er betere afspraken mee te maken zijn en ik ook nog 3G dekking heb op Terschelling?
Ja, ik ben ook teleurgesteld. Ook aangemeld en geen enkele email. En nu ook geen enkele wijziging op de site... Jammer 😞
Mensen relaxt het is maar een telefoon he :)
Morgen 8 uur bellen met de klantenservice en dan 30 min in de wachtrij staan want je zal niet de enige zijn.

Succes (vraag aanbod ect ect we kunnen dat ding niet allemaal als eerste hebben)
Ik relax wel. Wil desnoods enige weken/maanden wachten. Alleen als me een belofte wordt gedaan dan hou ik de andere partij daaraan. Als er dan geen opvolging is dan ben ik weg en ga ik desnoods naar KPN om daar mijn abbo met toestel te halen. Prijs is 1 ding betrouwbaarheid van de contractpartij een andere. T-mobile kan wel denken dat ze net zoals Apple met dit product om kunnen gaan alleen vergeten ze dat Apple de enige is die het product maakt en voor T-mobile zijn er ook andere providers die de telefoon leveren. Dus er normaal mee omgaan lijkt me handig voor ze om niet een te groot marktaandeel te verliezen met dit soort stunts.

Reageer