Beantwoord

2de x vervroegd verlegen

• 12 februari 2020
  • 6 reacties
  • 606 Bekeken

In 2016 heb ik vervroegd verlengd, naar een s7 edge. In 2018 heb ik vervroegd verlengd naar een s9 plus (uitzondering?) En nu wil ik mijn telefoon abonnement weer vervroegd verlengen maar kan niet. Al mijn rekeningen zijn betaald. Volgens medewerker kan dit niet. Want je kan NIET 2 x vervroegd verlengen. Waarom 2016/2018 wel, en nu niet? 

Tevens alles is betaald, en zit mijn huidige abonnement gewoon uit. Dit zijn praktijken waardoor je overstapt. Huidige toestel is nog geen 2 jaar oud maar doet het 50 % wegens batterij. Ik mag officieel pas begin juni verlengen. 4 maanden van te voren. 

Ik wil nu verlengen ipv 4 maanden van te voren. 

Ánders kan ik net zo goed overstappen naar Vodafone want daar kan je zonder extra kosten nieuwe telefoon krijgen met next.  

icon

Beste antwoord door TAVL 12 februari 2020, 12:58

Goedemiddag @KevinDroohe,

Een nieuwe telefoon is gaaf en mooi. Zeker, zoals in jouw geval, je oude toestel gebreken begint te vertonen. In dat geval kun je inderdaad aanspraak maken op een early renewal. In de (huidige) voorwaarden is opgenomen dat je huidige abonnement niet ingegaan mag zijn met een early renewal. In jouw geval is dat wel gebeurd en is jouw contract nog niet afgelopen. Misschien kan webcare hier nog iets maar, maar ben bang dat je af moet wachten tot jouw periode voor verlengen in gaat. Juni is dan wel een tijd waar vaak mooie aanbiedingen zijn.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@KevinDroohe

Misschien omdat je in je contractperiode maar één keer een Early Renewal kan doen.

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @KevinDroohe,

Een nieuwe telefoon is gaaf en mooi. Zeker, zoals in jouw geval, je oude toestel gebreken begint te vertonen. In dat geval kun je inderdaad aanspraak maken op een early renewal. In de (huidige) voorwaarden is opgenomen dat je huidige abonnement niet ingegaan mag zijn met een early renewal. In jouw geval is dat wel gebeurd en is jouw contract nog niet afgelopen. Misschien kan webcare hier nog iets maar, maar ben bang dat je af moet wachten tot jouw periode voor verlengen in gaat. Juni is dan wel een tijd waar vaak mooie aanbiedingen zijn.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Hetgene wat jullie nu zeggen dat was al duidelijk zelfs al voor ik met t mobile belde. Tevens snap ik niks van waarom vorige x wel, en nu niet.? Maar ik vind het allemaal goed. KPN en Vodafone hebben een leuker aanbod en ga daar waarschijnlijk op in. Na 6 of 8 jaar ben ik er wel een beetje klaar mee. Zeker ook dat t mobile nog steeds een prijs kaartje hangt aan vervroegd verlengen en de andere niet. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik snap dat je wilt weten of je af mag wijken. Dat is niet aan medegebruikers op deze gebruikerscommunity. Vandaar dat ik in mijn reactie ook heb gezegd dat webcare nog iets voor je kan betekenen. Zij reageren vanzelf in dit topic. 

Overigens betekent dat wel dat je nog tot medio september met 2 abonnementen zit. Uiteraard kun je deze afkopen. Andere optie is om tijdelijk een tweede abonnement naast je huidige abonnement af te sluiten. Bijvoorbeeld het goedkoopst mogelijke abonnement.

Besluit staat al vast kpn bied 49 euro s20+ alles onbeperkt. En t mobile 63 onbeperkt. Groot verschil. 

Reputatie 7
Badge +5

Mooie aanbieding. Veel plezier met je nieuwe toestel.

Reageer