Beantwoord

4 abonnementen lopen af, word nooit gebeld

• 5 januari 2017
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

Ik ben al jaren klant van jullie heb 4 abonnementen lopen en er gaan er binnen kort 3 aflopen maar nog nooit ben ik gebeld voor een contract verlenging ik vind dat heel raar nog nooit een betaling gemist of wat dan ook .hoe jaag je klanten weg ga maar is kijken of de concurrent blij is met 4 nieuwe contracten tmobile bedankt .ps via klantenservice die niet tebereiken is want je komt niet waar je zijn moet is het ook pet .gr een boze klant
icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2017, 15:38

Hi Tedje,

Het is natuurlijk fijn om te horen dat je al jaren een trouwe klant bent en dat je 4 abonnementen bij ons hebt lopen. De reden waarom wij de klant niet zelf bellen is omdat je jouw abonnement zelf kan verlengen via bijvoorbeeld My T-Mobile. Daar doen wij jou al een persoonlijk aanbod, maar je kan zelf natuurlijk aanpassingen in doen. Het nummer van het forum account waarmee je nu reageert is nog niet verlengbaar. Als je liever gebeld wordt dan kun je mij de nummers waar het om gaat in een privébericht sturen en dan zorg ik ervoor dat je onze verkoopafdeling aan de lijn krijgt.

Laat mij weten of je daar interesse in hebt en dan plan ik een belafspraak voor je in! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tedje,

Het is natuurlijk fijn om te horen dat je al jaren een trouwe klant bent en dat je 4 abonnementen bij ons hebt lopen. De reden waarom wij de klant niet zelf bellen is omdat je jouw abonnement zelf kan verlengen via bijvoorbeeld My T-Mobile. Daar doen wij jou al een persoonlijk aanbod, maar je kan zelf natuurlijk aanpassingen in doen. Het nummer van het forum account waarmee je nu reageert is nog niet verlengbaar. Als je liever gebeld wordt dan kun je mij de nummers waar het om gaat in een privébericht sturen en dan zorg ik ervoor dat je onze verkoopafdeling aan de lijn krijgt.

Laat mij weten of je daar interesse in hebt en dan plan ik een belafspraak voor je in! 🙂
Hallo jullie kunnen toch kijken op mijn naam ze staan allemaal op mijn naam en dan wacht ik wel een telefoontje af voor een aanbod .hoop wel dat het een goede is ben al langs geweest bij de concurrentie nog niks besloten maar zit er heel hard over te denken om met alles over te stappen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tedje456,

Het staat inderdaad op jouw naam, maar omdat het aparte klantnummers zijn moeten we deze controle alsnog doen. Ik heb jouw telefoonnummer nu doorgegeven, ze zullen deze check dan telefonisch doen.

Overigens geef je aan dat het om 3 abonnementen gaat die kunnen verlengen, maar op het moment is er maar één abonnement geschikt voor een verlenging. Dit gaat om het nummer dat eindigt op -809. Hier zal onze verkoopadviseur dan ook contact met jou over opnemen. De andere contracten kunnen op dit moment nog niet verlengd worden, dus daar kunnen zij ook geen aanbod voor doen. Houd er overigens rekening mee dat er met een onbekend nummer gebeld wordt, dan weet je dat wij het zijn die bellen!

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten!

Reageer