Beantwoord

50% korting actie dit weekend?

• 28 april 2016
  • 16 reacties
  • 2604 Bekeken

Reputatie 2
Ik hoorde gister een reclame op de radio dat er dit weekend een actie van t-mobile is.
Volgens mij was het 50% korting op je abonnement kosten voor de gehele looptijd. Ik heb alleen gemist waar of hoe je aan deze actie kan meedoen en kan er op de site niets van terug vinden. Is het bij de opening van een nieuwe shop? Zo ja, waar dan? Mijn abonnement kan ik precies vanaf dit weekend verlengen, dus wellicht is het een optie voor mij. Hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Amy 29 april 2016, 08:52

Hey Reaperxt,

We hebben hier net wat meer informatie over binnen gekregen en dit aanbod is geldig in alle T-Shops! Het aanbod is overigens ook online te verkrijgen tot en met zondag, je hoeft dus niet helemaal naar Eindhoven!

De commercials en Facebook-posts worden per locatie ingezet. Iedereen in Eindhoven ziet dus het aanbod met 'Eindhoven' in de tekst en iedereen rondom bijvoorbeeld Utrecht ziet 'Utrecht' staan. Een beetje verwarrend dus maar je kunt overal terecht voor dit mooie aanbod. 🙂
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Reaperxt,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

En wat leuk dat je wilt verlengen. Goed gehoord! We hebben inderdaad dit weekend een actie met LG G5: alléén dit weekend (vrijdag, zaterdag en zondag) hebben we een speciaal introductie aanbod bij de T-Mobile winkel in Eindhoven. Hier vind je meer informatie over de actie.

Laat je even weten of je het toestel hebt weten te bemachtigen?
Reputatie 2
Hi Thalina,

Bedankt voor de informatie!
Eindhoven is wel een eindje rijden, maar misschien red ik het toch dit weekend. Geen intro acties omgeving Almere toevallig? 😃
Reputatie 6
Badge +16
Hi reaperxt,

Dat is inderdaad een stukje rijden. Ik zou zeggen; zet de Deezer bundel aan, download de app en stel een leuke playlist samen. Muziek aan en karren! Voor je het weet ben je in Eindhoven. ;)

Er zijn geen nieuwe acties bekend buiten deze om. Om hiervan op de hoogte te blijven kan je onze Facebook pagina in de gaten houden.

Ps. als je de Deezer bundel geactiveerd wilt hebben dan kan ik 'm de eerste maand gratis aanbieden. Laat ons weten of je hier gebruik van wilt maken.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Reaperxt,

We hebben hier net wat meer informatie over binnen gekregen en dit aanbod is geldig in alle T-Shops! Het aanbod is overigens ook online te verkrijgen tot en met zondag, je hoeft dus niet helemaal naar Eindhoven!

De commercials en Facebook-posts worden per locatie ingezet. Iedereen in Eindhoven ziet dus het aanbod met 'Eindhoven' in de tekst en iedereen rondom bijvoorbeeld Utrecht ziet 'Utrecht' staan. Een beetje verwarrend dus maar je kunt overal terecht voor dit mooie aanbod. 🙂
Hallo T-mobile,

Wat ik dan vreemd vind is dat de reclame op de radio benadrukt dat de actie ALLEEN IN DE WINKEL TE VERKRIJGEN IS. Vanwaar dat dit dan toch wel/ook online is?
Reputatie 2
@Amy

Dat is goed nieuws!
Hartelijk bedankt voor de update, dit bespaart inderdaad het ritje naar Eindhoven. Ik ga morgen als ik mag verlengen zeker de aanbieding overwegen.
Thnx!
Kunt u mij een link naar deze online actie sturen?
Ik kan alleen maar de LG G5 actie vinden die er al minimaal 3 weken op staat.
Kunt u mij een link naar deze online actie sturen?
Ik kan alleen maar de LG G5 actie vinden die er al minimaal 3 weken op staat.

Dat is dus exact hetzelfde als wat ik ervaar + dat deze kortingen op de site voor elke willekeurige telefoon zijn ipv alleen de LG G5 (met uitzondering van de cameramodule uiteraard)
Het startabonnement is bij de LG G5 €7,50 ipv €10,-
Zojuist afd. verkoop gebeld, was niets bekend van een LG G5 actie, alleen die al ruim 3 weken in de online shop staat........
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

De actie is inderdaad al even te verkrijgen in de online shop. Alleen dit weekend zal de actie ook geldig zijn in de T-Shops. Sommige bundels hebben in deze actie 50% korting gedurende de gehele looptijd van het contract.

Dit aanbod zal vrijdag, zaterdag en zondag beschikbaar zijn. Online is dit aanbod ook geldig tot en met zondag. 🙂

Sorry voor de eventuele miscommunicatie!
Hallo Amy,

Kan je mij vertellen waarom de reclame dan zegt "Alleen in de t-mobile winkels" ? Dat is wel een vreemde zin als dit ook gewoon online te krijgen is toch?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Sjonniej,

Ik weet niet precies hoe of wat er in de reclame benoemd is. Ik vermoed dat de reclame duidelijk probeert te maken dat het alleen dít weekend geldig is in de T-Shop.

Verder durf ik hier geen uitspraken over te doen maar ik hoop dat ik het allemaal wat duidelijker heb kunnen maken voor iedereen hier. 🙂
Waar is binnenkort in fysieke winkel of online/welke website kan ik introductie/winkel openingsactie van t-mobile vinden?!
Reputatie 7
Badge +20
@smile2

Openingsacties bij winkels komen niet meer voor. Soms hebben we wel eens acties met toestelintroducties, zoals bij de OnePlus 7 Pro. Het beste is om de website in de gaten te houden voor mogelijke acties!
waardoor komen deze acties niet meer voor? geen winkel openingen meer, waren geweldig die acties, bedankt voor je terugkoppeling David! Site kijk ik regelmatig zelf op, komt goed!

Reageer