50% korting? helaas pindakaas

• 28 november 2016
  • 8 reacties
  • 317 Bekeken

mooie actie hoor 50% korting op je abonnement! wat een mooie knaller weer! of moet ik zeggen afknapper?

ik kan al weken mij abo verlengen dus hield al weken de site goed in de gaten voor leuke acties vandaar dat ik ook in een keer zag dat nu met de 50% kortings actie ik nogsteeds hetzelfde bedrag betaal als zonder de actie???

ja je leest het goed voor de actie koste het eventuele abo dat ik koos 41 euro pm. en na deze super kortings actie!!!! wel 41 hele euros per maand!!

oftewel voor de actie even snel de abos omhoog gooien met 50% op de prijs en daarna een actie doen met 50% korting !! jullie lijken de mediamarkt wel met zijn BTW acties wat een prutsers.

mijn klacht ligt al bij de ACM en mochten jullie het nou ook eens zijn met mij het kost je 3 min om een klacht in te dienen over deze acties dit kun je doen op de site van de ACM op ACM.nl

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi copywizard,

Wat vreemd zeg dat je op hetzelfde neerkomt met korting. Voor welk toestel en abonnement wil je gaan? We willen je natuurlijk graag bij ons houden en dus hoe zou je het vinden als ik een belafspraak met onze verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt!

PS: Ik wil je als trouwe klant ook een tip meegeven. Ik zie namelijk dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groet van 2 tot 6 mensen samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen. Plus iedereen in de groep kan een maandelijkscadeau uitkiezen zoals 500MB, dubbele T-Mobile extra punten op je factuur of €2,50 factuurkorting. Dat scheelt je weer in de kosten.

In deze video leggen wij heel makkelijk uit hoe je zo'n groep kan aanmaken.
Dankjewel voor je reactie hoe generiek deze ook weg leest zeker gezien het eerste dat ik heb gedaan is contact opnemen met de verkoopdesk om te vragen wat hier de bedoeling van was waar mij werd verteld dat ze het zelf ook niet weten en dat ik niet de enige was die het opviel

Wat ik wil is als je een aanbieding doet met 50% korting dat je 50% korting geeft en niet eerste het product omhoog gooien in prijs en dan ineens 50% korting geven dus je mag me bellen wanneer je wil maar alleen als je me kan helpen aan bovenstaande als je dan komt met een verhaal waarom het niet kan heeft het weinig nut
Reputatie 7
Badge +15
Hey Copywizard,

Zou je nog aan kunnen geven om welk toestel het gaat? Niet alle toestellen doen namelijk mee met de Mobile Madness Maand.

Verder hebben we naar mijn weten de prijzen niet opgeschroefd. Van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan kun je de prijzen namelijk vinden in dit prijsplan. We hebben deze prijzen recentelijk niet aangepast. Wel kunnen de kortingen verschillen.

Ik ben erg benieuwd om welk toestel en welke bundels het gaat? Mocht er echt iets niet kloppen dan zoeken we dat natuurlijk graag even voor je uit!
Het zou gaan om een Xperia xz met onbeperkt bellen en sms en 6gb hierbij staat het 50% logo en er gaat inderdaad 20 euro vanaf maar alsnog blijft de totaal prijs op 41 euro staan wat deze zelfde combinatie ook al kosten voor de 50% kortings actie
ben nog niet gebeld dus hieruit zou ik op kunnen maken dat jullie niet kunnen voldoen aan de 50% actie?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Copywizard,

Ik heb het voor je nagekeken en je krijgt bij deze bundels nu 50% korting ook momenteel. Het startabonnement, de 6GB bundel én onbeperkt bellen gaan voor de helft van de prijs. Het Startabonnement was €10,- en krijg je nu voor €5,-. De 6GB bundel kost eigenlijk €20,- maar krijg je nu voor €10,- en onbeperkt bellen is ook van €10,- voor €5,- nu.

Als je wilt kan ik je nog laten bellen door een collega van de verkoopcollega. Maar het aanbod zal niet beter worden dan het nu tijdens de Mobile Madness Maand al is. Mocht je dit toch nog telefonisch willen bespreken wil je dan aangeven wanneer je bereikbaar bent? 🙂
Volgens dit lijstje zou mijn nieuwe abonnement 20 euro zijn. Waarom moet ik dan 31 gaan betalen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ragbambi,

Ik heb je vragen beantwoord in dit topic. Zou je daar willen reageren? Zo houden we de boel overzichtelijk! 🙂

Reageer