Beantwoord

5GB en onbeperkt bellen bij iPhone7 duurder dan Samsung S8

• 15 juni 2017
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Waarom is de bundel van 5gb data en onbeperkt bellen voor de iphone7 duurder dan samsung s8?
icon

Beste antwoord door Thalina 16 juni 2017, 14:51

Hoi Rallimart,

Leuk dat je aan het kijken bent naar een verlenging! Een iPhone 7 en een Samsung S8 zijn allebei mooie toestellen! Al kunnen kiezen?

Zoals Rosan al aangaf kunnen de kortingen per toestel verschillen. Dus kijk even goed welk toestel je wilt en hoeveel MB's erbij. En dan is de keuze uiteraard aan jou! Welk toestel heb je nu? Overstappen van iPhone naar Samsung of andersom vinden veel mensen nogal een ding dus ik ben benieuwd welke het wordt! 😉

Alvast een fijn weekend toegewenst en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Zie ik nu ook. Vreemd
€18,50 en €20,-
Moderators typefout? Of heeft dat met aanschaf telefoon te maken?
Reputatie 7
Badge +20
? Moderators weten jullie het antwoord? Heeft dat met de telefoon te maken?
Badge +13
Beste Christien als een bekende hier op t forum ben je denk ik wel bekend met de forum regels?
Want bumpen is niet toegestaan en een moderator pakt dit topic vanzelf op als deze aan de beurt is.
Gemiddeld duurt dat 24/48 uur wat minder kan zijn maar ook meer bij drukte.

Voor de zekerheid een linkje naar de huisregels :$
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/de-huisregels-van-het-t-mobile-forum-267158

Verder kan het door de madness zo zijn dat het ene abonnement in combi met toestel voordeliger is dan het andere waardoor er dus idd prijs verschillen zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rallimart,

Leuk dat je aan het kijken bent naar een verlenging! Een iPhone 7 en een Samsung S8 zijn allebei mooie toestellen! Al kunnen kiezen?

Zoals Rosan al aangaf kunnen de kortingen per toestel verschillen. Dus kijk even goed welk toestel je wilt en hoeveel MB's erbij. En dan is de keuze uiteraard aan jou! Welk toestel heb je nu? Overstappen van iPhone naar Samsung of andersom vinden veel mensen nogal een ding dus ik ben benieuwd welke het wordt! 😉

Alvast een fijn weekend toegewenst en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

Reageer