Beantwoord

Aanbetaling voor telefoon

Reputatie 1
Beste T-mobile,
Onlangs had ik een bestelling geplaatst en deze weer geannuleerd.
Het ging om een verlenging met de Samsung Galaxy S10+ zwart met een eenmalige bijbetaling toestel van €125.69 via IDEAL. Dit bedrag zou nog terug gestort worden op mijn rekening.(nog niet gebeurd)

Nu heb ik vandaag 14-03-2019 opnieuw een zelfde toestel besteld en zou de eenmalige bijbetaling voor het toestel op het zelfde bedrag uitkomen. Dus €125.69
Nou is mijn vraag kan dat bedrag wat ik eigenlijk nog terug gestort zou krijgen niet omgezet worden als bijbetaling voor de nu openstaande bestelling?
Dan hoeven jullie het niet terug te storten en is de bijbetaling voor de nieuwe bestelling daarmee betaald.
Voor de volledigheid: Ik heb bij deze nieuwe bestelling wel aangegeven dat ik de bijbetaling aan de koerier zou betalen zodra het toestel bezorgd zou gaan worden.

Is dit allemaal niet mogelijk dan verneem ik dat graag van jullie. Dan blijft nieuwe bestelling gewoon staan zoals die nu is en neem ik aan dat de bijbetaling van oude bestelling alsnog terug word gestort.
Mvg, C.
icon

Beste antwoord door fluxsystem 14 maart 2019, 19:09

Beste @passievrucht

De betaling verrekenen lijkt mij niet mogelijk.

Dit komt omdat de betaling wel aan T-Mobile gedaan wordt maar via Ideal en vaak is dat via stichting derdengelden.

Als er is gezegd dat het bedrag terug wordt gestort duurt dat meestal een aantal werkdagen.
Mijn tip is om de betaling via ideal als nog te voldoen, het andere bedrag komt sowieso zo snel mogelijk terug op je rekening

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Beste @passievrucht

De betaling verrekenen lijkt mij niet mogelijk.

Dit komt omdat de betaling wel aan T-Mobile gedaan wordt maar via Ideal en vaak is dat via stichting derdengelden.

Als er is gezegd dat het bedrag terug wordt gestort duurt dat meestal een aantal werkdagen.
Mijn tip is om de betaling via ideal als nog te voldoen, het andere bedrag komt sowieso zo snel mogelijk terug op je rekening
Reputatie 1
Hoi Fluxsystem,
Dank je voor de reactie!
Ja,je zou kunnen denken waarom annuleer je en bestel je paar dagen later weer hetzelfde.
Tja,het leven neemt soms ineens een andere wending en gebeuren er dingen waar je niet op gerekend had..
Zoals een overlijden.

Maar ik dacht al dat het gene wat ik vroeg niet zou kunnen. Proberen kan altijd toch.
Het terug storten van mijn vorige aanbetaling zit nog in de twee weken termijn. Even afwachten dus.

De nieuwe bestelling heb ik er voor gekozen om dat aan de koerier te voldoen.
Mvg,C.
Reputatie 4
Badge +6
@passievrucht

Ten allereerst gecondoleerd, met het verlies.

Ik dacht er niet bij na hoor waarom annuleren en weer bestellen, heb die momenten ook wel is.

Het komt allemaal wel goed hoor 🙂
Reputatie 1
@fluxsystem
Dank je. Dat waardeer ik.

Reageer