Vraag

Aanbieding jarenlange klant

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
Heeft Tmobile goede aanbiedingen voor trouwe klanten? Ik was gisteren bij een TMobile shop en daar kon de jongen achter de balie geen echte aanbieding doen. Ik ben al jarenlang klant; vanaf Ben, toen Orange en nu Tmobile. ik sou verwachten dat dat wat waard is..:) Ik heb een collega die via het callcenter van T Mobile een leuke aanbieding kreeg. Willekeur in het beleid? Wie heeft ervaring wat de beste weg is om tot n goeie deal te komen?

92 reacties

Oops.. Sou=zou ( handig tikken op m'n Ipad)
Reputatie 2
Tja  een goed aanbod wil ik ook wel....ben ook al jaren bij de club..maar dan wel met mijn tegoed..
Reputatie 3
Ja via T-Mobile shops hebben die mensen geen ruimte voor onderhandeling.
Mensen die gemakkelijk online klikken om te verlengen krijgen de huidige standaard acties als voordeel.
Echter kan de sales afdeling je een betere aanbieding doen, verwacht geen wonderen!! En de marges lijken wat kleiner te worden, want vorige keer kreeg ik nog 3 maanden extra korting bovenop de 6 maanden (bij jaar contract destijds), dit jaar kreeg ik een maand minder bij een 2- jaar contract. Maar, elk tientje is er 1 daar hou ik me maar aan vast.

De aanbieding die ze kunnen doen ligt misschien wel een beetje aan wat voor soort abo je neem, hoelang je al abonnee ben en of je misschien (in het verleden) een problematische betaler ben. ( dat laatste is een wilde gok, probeer alleen maar aan te duiden dat er variabelen zijn die mee kunnen tellen).

Dus, willekeur in beleid? niet echt.

Zie het zo, ga naar de de lokale witgoedwinkel, bijvoorbeeld Expert, kies een TV, Versterker of koelkast uit, betaal hem en verlaat de winkel weer, je betaald gewoon de retailprijs die ze vragen. Maar, op veel dingen kan er afgedongen worden, dus vraag of er wat te regelen valt en onderhandel over de prijs. Je zal geen wereldschokkende kortingen krijgen, maarja 10% op 500 euro is toch 5 tientjes. Als je er niet gevraagd had, had je de korting niet zomaar aangeboden gekregen.

Moraal van het verhaal, vragen staat vrij, nee heb je, ja kan je krijgen.
Reputatie 5
@GJ67 zal ik aan mijn collega vragen om je terug te bellen om het een of ander te bespreken? Laat het maar even weten. 🙂
Beste Tom, Zou je collega mij ook even kunnen bellen voor een persoonlijk aanbod. Ik ben al sinds vorige week maandag bezig om mijn contract te vernieuwen bij T-Mobile, maar iedere keer krijg ik te horen dat er een technische fout is en dat ik de volgende dag of na 48 uur of volgende week hierover teruggebeld wordt, maar na 4 x zelf te hebben gebeld. Nog steeds niet gebeurd. Ik heb het weekend dan ook een mail naar jullie gestuurd, dat ik afzie van de contractsverlening tenzij jullie met een mooi aanbod komen. Ik vind net als bovenstaande dat het tegenvalt wat T-Mobile doet voor zijn bestaande klanten. Bij mijn contractsverleninging ga ik nota bene meer betalen voor minder belminuten/sms. Ik hoop echt dat ik nu eens teruggebeld wordt, want ben al jaren tevreden klant bij jullie.
Reputatie 1
@Bren 1974, welkom op ons forum! Ik heb de status van je bestelling bekeken en inderdaad gezien dat er een technische storing is geweest. De verwachting is dat in de loop van vandaag of morgen dit geannuleerd moet zijn. Ik zorg ervoor dat je gebeld word zodra enige wijziging plaats kan vinden.:)
T mobile doe net of ze aanbieding doen maar niks is minder waar, of je een abonnement heb of niet. Is en blijf de zelfde prijs met of zonder abonnement. Toch wel raar zulke aanbiedingen kijk alleen wat je soms bij moet betalen als klant of geen klant .toch raar dat ze zo met de klanten omgaan. Geven echt geen aanbieding hoor
Reputatie 1
Hey Dirkcheret,

Van harte welkom:)
Jammer om te horen dat het vertrouwen in de T-mobile aanbiedingen er vrijwel niet is na het zien van onze site e.d.
Wanneer je dat wenst, wil ik je graag tegemoetkomen om het tegendeel te kunnen bewijzen.
Het behouden van onze klanten is waar we naar streven.

Vind je het goed wanneer we contact met je zoeken?

Mvg, SvenD
Bij gsm topdeal. 21 euro voor een galaxy s3 mini geen bijbetaling 250 min 250 smsmms en 500 mbdata. En dat zonder bijbetaling dit hebben ze bij t mobile niet. Bij gsm topdeal is ook een abonnement af te sluiten via t mobile .. Dus waarom niet bij t mobile daar heb je zelf minder Min smsmms en data bij t mobile toch raar dat dit bij andere aanbieders goedkoper is als bij t mobile !!!!!
Ik ben al jarenlang bij t-mobile met 2 abonnementen,maar ik krijg geen goede aanbieding
Bij ritel of gsmtopdeal kun je het wel krijgen
Een beetje vreemd is dat ,en voor een nieuwe klant zijn de aanbiedingen hetzelfde als voor een trouwe klant
ik mag nu verlengen maar denk er sterk aan om over te stappen naar andere provider
Laat maar eens wat horen. Over een goede aanbieding voor een trouwe klant. Is toch te gek als ik verleng Danilo het zelfde moet betalen als een nieuwe klant. Zit er al zo lang bij. Van af dat het. Ben was en dutchtone orange en nu t mobile. Bij die andere wordt je gebeld met een leuke aanbieding maar tegenwoordig is dat er ook al niet meer bij niet bellen en geen goede aanbieding Aje wordt verwezen naar een Andere aanbieder. Jajaja da,s goede klante binding
Hallo ik ben ook al jaren klant met twee abbo , en een bel tegoed van € 321,- mijn abbo is in al de jaren behoorlijk uitgekleed door T mobile,
daarom wil ik graag een nieuw abbo met toestel ik ben hier al weken mee bezig maar krijg nog steeds geen goede aanbieding,
T mobile kom eens met een goed voorstel!!!!!!
mvg Henk
ik ben geen jarenlange klant maar wel één die voor veel geld naar het buitenland prepaid international belt en daarnaast heb ik een prepaid laptop van TMobile.
ik zou het heel fijn vinden als TMobile mij iets moois aanbiedt.
Reputatie 1
@Hashi, Henk59 en Dirikcheret,

Ik ga voor jullie allen kijken of er wat extra's mogelijk is.
Jullie kunnen een belletje vanuit T-mobile verwachten:)

Ik hoop dat we kunnen bieden wat jullie zoeken,

Mvg, SvenD
Dat lijkt mijn heel fijn Sven
Want qua bereik en signaal ben ik dik tevreden
Dus ik hoop dat je wat kunt regelen
Hallo, ik ben wel snel gebeld door T mobile ,een dag na mijn mail ,helemaal toppie.
Maar een goede aanbieding krijg ik niet ,het is net alsof er niet geluisterd wordt. 
Krijg dezelfde aanbieding wat een nieuwe abbonee ook krijgt,over het beltegoed wordt niet gespoken laat staan over nagedacht.
Ik ga nu maar op zoek naar een nieuwe aanbieder want ik kom er toch niet uit met T mobile.
Heb al leuke gezien via belsimpel en studentmobiel.
Mijn beltegoed raak ik hier ook kwijt dus wat is het verschil!!!!!!!!!!!

Mvg Henk
Reputatie 6
Badge +8
@Henk59 , je abonnement verlagen en alle tegoed wegwerken.
Dan alsnog verlengen via studentmobiel , je hebt dan aardige deal icm T-Mobile
Ik kan niet lager met mijn abbo als ik dat doe dan ben ik alsnog mijn beltegoed kwijt.
Henk
Ik kan niet lager met mijn abbo als ik dat doe dan ben ik alsnog mijn beltegoed kwijt.
Henk
Reputatie 1
Hoi Henk59,

Het is wel degelijk mogelijk je contract te verlagen na verstrijken einddatum contract.
Hierdoor zal je opgespaarde tegoed blijven bestaan zodat je dit op je gemak kunt opbellen.

Echter zit je nu al op het minimale tariefplan van 7,50 euro per maand. Lager dan dat kan helaas niet.

Mvg, SvenD
Hallo ,ik kan met dit beltegoed alleen maar bellen en smsen wat ik heel weinig doe, want t mobile heeft alle extra dingen uit het abo gehaald.
Daar om wil ik een nieuw abbo met internet en een nieuw toestel,maar er wordt niet meegedacht door de dames en heren van t mobile,
er worden mij aanbiedingen gedaan wat ook voor nieuwe abbonee geld.
Ik ben het hier niet mee eens,want dan ben ik ook nog mijn beltegoed kwijt,
Als ik hier nu wat voor terug kreeg dan was dat niet erg maar ik krijg geen goede aanbieding

Mvg Henk
He Ik heb hetzelfde probleem..
Mijn gsm ik 2 weken terug gestolen, dus ik naar tmobile voor een praatje of ze wat voor mij konden betekenen:S nou niet dus. Ze wilde me een abon aansmeren van 50 euro ofzoeiets terwijl ik nu maar 22 kwijt ben. En ik zou ook nog eens al mijn beltegoed kwijtraken van 270 euro..  Ik heb hier zelf voor betaald hoor mensen door jaren bij jullie klant te zijn. Ik ga hier dus echt niet mee akkooord.
Nu heb ik een oude telefoon in gebruik en wil ik mijn internet uitzetten en lukt dat ook nog eens niet pfff word er een beetje moe van.
Ik ben bijna zover dat ik overstap naar een andere provider

mvg
Reputatie 6
Badge +8
Hoi andreake1984 , wat leuk dat je nog een flex abonnement hebt.
Helaas wordt dit abonnement al lange tijd niet meer aangeboden.
De prijs die jij voor je huidige abonnement moet betalen is uniek en krijg je nergens meer.
Alle vergelijkbare abonnementen zitten in een veel duurdere prijsklasse tegenwoordig.

Dreigen met overstappen zal geen indruk maken want elders is het veel duurder.
Eerlijk gezegd zullen heel veel mensen jaloers zijn op de situatie waarin jij nu zit.
Hoi ik ben ook benieuwd naar wat T-mobile voor mij kan doen...
Ik ben namelijk ook al jaaaaaaaaren trouwe klant, betaal altijd netjes en heb eigenlijk nooit om iets gevraagd.
Nu loopt mijn abonnement af in mei en mn telefoon is helaas op wat stuiptrekkingen na overleden. Ik ben dus naar de store geweest om eens te vragen wat T-mobile in de toekomst voor mij kan betekenen. Juist omdat ik trouwe klant ben dacht ik wel dat ze met iets leuks zouden komen.
Helaas... de standaard abonnementen van nu en de aanbiedingen die aan iedereen worden aangeboden kreeg ik voorgeschoteld. Er word dan nog vreemd opgekeken door mevrouw van de store dat ik nog een oud abonnement heb die blijkbaar niet meer word aangeboden. Tja dat is als je een 2-jarig contractafsluit en de abonnementsvormen blijkbaar sneller veranderen als het winterse weer. Maar goed  ik wil eigenlijk alleen verlengen of verlagen+ een nieuwe telefoon. Verder gaf ik aan dat ik mijn belminuten zo'n 900nogwat mee wil nemen. Dit kon volgens mevrouw niet????? de reden is mij ontschoten omdat er al teveel stoom uit mn oren kwam. ik dacht alleen van uuuuhhhhh? die heb ik betaald dus zijn mijn eigendom.  extra kortingen kon ze mij niet geven. Ik ben verder niet te beroerd bij te betalen voor een telefoon. Mijn oog ging dan ook uit naar de galaxy s4. De enige manier om korting te krijgen buiten de standaard korting voor iedereen is deze uit mijn eigen punten te betalen.....dus zou ik mezelf korting geven en dit zelf bekostigen uit mijn welverdiende punten...beeeeeetje jammer.
wat te doen? Ik ben geen krent of ben uit op vele extras...
maar mijn belminuten verliezen als ik mijn abonnement verlaag? is voor mij niet echt een optie.  oja tip van mevrouw: alles heel snel opbellen;)     ik:...uhm? IQ min-baksteen? Van mij mag T-mobile de belminuten voor een bedrag weer overnemen...of mij dat in korting op de telefoon compenseren.
Meneer de moderator/T-mobile...wat vind u van dit verhaal?

Gr Delta.NL
hahaha dreigen met overstappen, ik dreig niet ik zeg het alleen maar.
En jawel hoor er zijn zeker goedkoper abonnementen dan die bij t-mobile. Het gaat me gewoon om de service na al die jaren al klant te zijn.

En waar moeten ze jaloers op zijn.... Dat ik weinig betaal, nou ja ik krijg er niet veel voor terug want omdat ik nu bestolen ben van mijn toestel, zou ik mijn goedkoop abonnement kwijt zijn omdat ik het alleen kan verlengen met een duur abonnement

Hoi andreake1984 , wat leuk dat je nog een flex abonnement hebt.
Helaas wordt dit abonnement al lange tijd niet meer aangeboden.
De prijs die jij voor je huidige abonnement moet betalen is uniek en krijg je nergens meer.
Alle vergelijkbare abonnementen zitten in een veel duurdere prijsklasse tegenwoordig.

Dreigen met overstappen zal geen indruk maken want elders is het veel duurder.
Eerlijk gezegd zullen heel veel mensen jaloers zijn op de situatie waarin jij nu zit.

Reageer