Vraag

Aanbieding jarenlange klant

Toon eerste reactie

92 reacties

ook ik ben al langer dan 10 jaar klant bij T-Mobile, ik wilde een paar weken terug verlengen, maar dacht ik wacht nog ff. Ik log vandaag in en ik dacht wat is dit.Inderdaad alles veel duurder etc. Als voor jarenlange klanten er niets veranderd dan ben ik weg. Ook je opgespaarde beltegoed ben je kwijt, als je die nog eens kon gebruiken om een andere telefoon mee te betalen. ik erger me er steeds meer aan,Ik zit ook met zo'n 2100 belminuten te kijken, daar zit je dan als goede klant, als er geen goede aanbieding komt dan ben ik binnenkort ook weg, want goeie klanten tellen schijnbaar niet bij T-mobile.

@maxmax ik ben het helemaal met je eens 3 weken terug moest ik 119 euro betalen voor iphone 5 met ismart 300 voor 42,50 voor 24 maanden nu moet ik 159 euro betalen en krijg ik 2 maanden korting op mijn abbo en daarna 50 euro in de maand pffff als dit niet veranderd ben ik volgende maand weg want voor dat geld kan je ook naar vodafone en een red abbo nemen met 28,8 mb en onbeperkt bellen dacht dat ze zo klantvriendelijk waren bij T-Mobile. Je bent je minuten kwijt je Mb's en dan moet je nog 159 euro betalen ti's te triest voor woorden hoe ze met bestaande klanten omgaan terwijl nieuwe klanten het zelfde krijgen en geen betaalde Minuten en Mb's kwijtzijn

ik heb het er gisteren met mijn vrienden en familie over gehad en die vinden het allemaal schande, we praten dit weekeinde weer over collectief over te stappen met 15 man. Er moesten er alleen nog een paar kijken wanneer hun contract af liep.

ook ik ben al langer dan 10 jaar klant bij T-Mobile, ik wilde een paar weken terug verlengen, maar dacht ik wacht nog ff. Ik log vandaag in en ik dacht wat is dit.Inderdaad alles veel duurder etc. Als voor jarenlange klanten er niets veranderd dan ben ik weg. Ook je opgespaarde beltegoed ben je kwijt, als je die nog eens kon gebruiken om een andere telefoon mee te betalen. ik erger me er steeds meer aan,Ik zit ook met zo'n 2100 belminuten te kijken, daar zit je dan als goede klant, als er geen goede aanbieding komt dan ben ik binnenkort ook weg, want goeie klanten tellen schijnbaar niet bij T-mobile.

@maxmax ik ben het helemaal met je eens 3 weken terug moest ik 119 euro betalen voor iphone 5 met ismart 300 voor 42,50 voor 24 maanden nu moet ik 159 euro betalen en krijg ik 2 maanden korting op mijn abbo en daarna 50 euro in de maand pffff als dit niet veranderd ben ik volgende maand weg want voor dat geld kan je ook naar vodafone en een red abbo nemen met 28,8 mb en onbeperkt bellen dacht dat ze zo klantvriendelijk waren bij T-Mobile. Je bent je minuten kwijt je Mb's en dan moet je nog 159 euro betalen ti's te triest voor woorden hoe ze met bestaande klanten omgaan terwijl nieuwe klanten het zelfde krijgen en geen betaalde Minuten en Mb's kwijtzijn

ik heb het er gisteren met mijn vrienden en familie over gehad en die vinden het allemaal schande, we praten dit weekeinde weer over collectief over te stappen met 15 man. Er moesten er alleen nog een paar kijken wanneer hun contract af liep.

@maxmax gister via een live chat gesproken met iemand die zou iemand contact me laten opnemen nu 24 uur verder helemaal niks dus blijkbaar hebben ze genoeg klanten en willen ze me wel kwijt anders zouden ze wel wat adequaat reageren op deze klachten die ik hier op het forum lees blijkbaar vinden ze het normaal dat er zo met bestaande klanten word omgegaan maar succes met je nieuwe abbo ik denk zelf voor vodafone red te gaan 59 euro met onbeperkt bellen betaal ik wel 15 euri meer maar krijg de iphone wel gratis en heb dan 28,8 Mb snelheid dus. Gr Baffello 
Reputatie 2

ik loop met je mee, mijn 2 contracten die al zijn afgelopen kan ik gewoon opzeggen zonder opzegtermijn omdat deze nog de oude RELAX heeft. want wel raar dat oude klanten hetzelfde moet betalen als nieuwe klanten. 
Reputatie 2
Als ik dit allemaal zo lees, krijg ik er een hard hoofd in dat ik er uit kom met T mobile.
Ik heb nog geen tevreden reactie gelezen van mensen die een leuk aanbod hebben gehad.

Jammer, dit lijkt me toch niet de bedoeling.
Reputatie 5
Beste Johan48, resellers hebben een eigen prijsbeleid.
Hoe het kan dat in dit geval belsimpel.nl zo goedkoop is, weet ik niet. Als ik kijk bij Typhone.nl (normaal altijd scherp geprijsd!) dan zie ik een bedrag van 383,00.

Je bent geen dief van je eigen geld, dus ik zou lekker verlengen via Belsimpel als ik jou was.

Ik heb net ook een chat gehad om te vragen wat ik moet betalen voor een telefoon Samsung Ativ S i8750 als ik een 90 minuten met 250 mb abbonement pak voor 1 jaar van 27,00 euro ,nou ik schrok me kapot namelijk 339,95 terwijl de prijs van een los toestel zonder abbonement 284,00 euro is bij heel veel winkels.
en als ik hem afsluit ook verlengen van t mobile abbonement bij bv belsimpel dan hoef iki maar 111,00 bij te betalen nu zeg mijn eens HOE KAN DAT!!!!!

want dit slaat echt helemaal nergens op.

Reputatie 5
Hallo Dana59, tevreden reacties zijn er wel maar niet persé in dit topic.

In een forum is het over het algemeen zo dat je voornamelijk bezoekers ziet met vragen/klachten en een  stuk minder klanten die hier komen om hun abonnement te verlengen.  Daarnaast is de feedback van tevreden klanten slecht meetbaar omdat deze niet altijd de moeite nemen om terug te komen en hun post/vraag te sluiten. Dat geeft dus een scheef beeld.

Als je je T-Mobile abonnement wilt verlengen kan dat uiteraard rechtstreeks bij T-Mobile online op de site of via een T-Mobile Shop, maar het staat je vrij om net als anderen zoals Johan48, te kijken naar aanbiedingen van resellers. Soms kan dat flink schelen, wat niet wil zeggen dat een operator altijd duurder is. Het ligt aan acties en inkoopvolume.

Succes

Als ik dit allemaal zo lees, krijg ik er een hard hoofd in dat ik er uit kom met T mobile.
Ik heb nog geen tevreden reactie gelezen van mensen die een leuk aanbod hebben gehad.

Jammer, dit lijkt me toch niet de bedoeling.

na jaartje of 6 (?) en tevreden proberen leuk abonnementje te krijgen maar via internet gaat hem dat niet worden
Terug laten bellen is niet echt gelukt en als er aangegeven wordt we bellen om 17:30 terug zit je 3 dagen later nog te wachten.
Net in T-Mobile winkel geweest maar daar is ook weinig mogelijk .
denk dat het dan toch andere provider gaat worden.

PS: t-mobile kunnen jullie reactie geven waarom  een nieuwe shop op de opening dag 50% korting kan geven op het abonnement maar buiten deze dag om er niets mogelijk is.

krijg ook het idee dat ik hier zit te bedelen om alsjeblieft bij jullie te mogen blijven maar dat gaat zoals het er naar uitziet niet gebeuren
Reputatie 2
@AjaxNL Ziggo was ook zo, en die wet nu niet hoe ze hun vaste klanten vast moeten houden.
Daar is al meer concurentie gekomen, en velen hebben Ziggo vaarwel gezegd, nu is
hun actie om vaste klanten vast te houden, T-Mobile heeft die cultuur omslag nog niet gemaakt.
die zitten nog met 'wat binnen is is al binnen alleen nieuwe klanten gelden' in hun hoofd
GELD!
Alleen Nederland is het duurst met internet/mobiel.
Hallo, ik mag inmiddels ook gaan verlengen; ook ik heb de fout gemaakt om 'nog even te wachten' met verlengen, waardoor ik nu alleen nog maar keuze heb uit dat belachelijk dure "stel samen" abonnement.
Vorige week zelf even met t-mobile gebeld, volgens de telefonische medewerker had het alleen maar voordelen;zoals 10.000 sms'en per maand.(ik kríjg slechts 1 sms per maand; dat m'n factuur klaar staat!) mijn internetsnelheid zou nota bene tig x zo snel worden t.o.v. mijn huidige abonnement, en nog een paar dingen die voor mij persoonlijk niet relevant zijn. 
Vervolgens confronteerde ik de medewerker met het feit dat bij belsimpel.nl ik de door mij gezochte telefoon (Nexus 4) i.c.m. tele 2 actiebundel 2 jaar gratis te krijgen was, met een maandtarief van 27,75. en dan heb ik nog meer belminuten ook. 
Als ik op dezelfde site t-mobile selecteer en verlengen kies, kom ik (zo goedkoop mogelijk) nog boven de dertig euro, en dan kost het toestel ook nog eens € 72,-
De grap is dat het internet bij tele 2 sneller is, (7,2 mb/s tegen 3,6 mb/s) en dat tele 2 ook nog eens op het netwerk van T-mobile draait.
Vervolgens kreeg ik ook nog het argument dat "zodra 4G leverbaar is"ik daar ook gebruik van zou kunnen maken..(met 3.6mb/s???)
Daar komt bij dat de Nexus 4 officieel geen 4G heeft, en ik verwacht niet dat sliedrecht het komende jaar al 4G dekking heeft/krijgt.
Kortom, alle argumenten van de medewerker ten spijt, maar ik kan er gewoon he-le-maal niets mee.
Wel jammer, ik ben al jaren vaste klant bij t-mobile, maar ik vrees dat dat nu toch echt tot een einde gaat komen.
Met de vorige abonnementsvormen zat er nog wel iets tussen waar ik wel mee kon leven, maar met de huidige is het echt huilen.
Misschien kan t-mobile langs deze weg nog iets voor me betekenen, want eigenlijk ben ik wel tevreden over t-mobile, en wil ik eigenlijk niet weg..

Met vriendelijke groet, Björn
Reputatie 5
@Bjorn1201:
Ik snap je frustratie, en ben het helemaal met je eens dat dit gewoon een domme zet van tmobile is!

Ik had ook gehoopt dat de klant kon KIEZEN... i smart abbo (bijvoorbeeld) of stel-samen.

Maar helaas 😞 alles is stel samen. Voorheen had tmobile nog wat toe te voegen, hadden ze GOEDE acties, of genoeg keuze in soorten abbo dat je altijd wel iets had wat passend was. Nu zijn ze net als vodafone: TE weinig keuze, en VEEL te duur....

zeker als je gaat kijken naar toestelprijzen bij ismart , en nu bij stel samen is dat echt op een high end toestel (s4 bijvoorbeeld) bijns 200 euro duurder, bij dezelfde maandlasten!!!!! (en dan krijg je ook nog eens minder "waar" voor je geld, "onbeperkt sms" boeit niemand meer, niemand gebruikt dat nog!!!)

Ik ga straks (6 juli mag ik verlengen) alles GOED op een rij zetten, maar de kans dat ik nu eindelijk overstap (na al sinds 2001 klant bij ben/dutchtone/tmobile te zijn) is zeker aanwezig.
@Pieter_v_G:

Tja, het is inderdaad te hopen dat ze de bestaande klanten wellicht toch nog tegemoet kunnen komen, anders ben ik bang dat ze toch vaste klanten wegjagen i.p.v. koesteren en behouden.
Ik zou in jou geval ook zeker goed om je heen kijken, want er zijn genoeg aanbieders die meer "waar" voor het geld kunnen bieden.

Met vriendelijke groet, Bjorn

@AjaxNL Ziggo was ook zo, en die wet nu niet hoe ze hun vaste klanten vast moeten houden.
Daar is al meer concurentie gekomen, en velen hebben Ziggo vaarwel gezegd, nu is
hun actie om vaste klanten vast te houden, T-Mobile heeft die cultuur omslag nog niet gemaakt.
die zitten nog met 'wat binnen is is al binnen alleen nieuwe klanten gelden' in hun hoofd

NokkeJa95   dank voor je reactie  ik zit nu al 90% op het punt om naar een ander te gaan
vind het wel jammer    misschien wacht ik nog even op de nieuwe winkel in Haarlem of almere en dan een 2jaar 50% korting op abonnement maar eigenlijk ben ik al klaar met ze (en dus gaat het enkel nog om de centjes p/maand overhouden)
Reputatie 2
Ook ik zit te kijken naar verschillende opties om te verlengen.

Nu valt het mij wel op dat van het weekend de verleng aanbieding met de Samsung Galaxy S4 voordeliger uit viel dan nu.
Nu moet ik voor 1 GB internet en 90 minuten ineens 400 euro bijbetalen. In het weekend was dit 329 euro.

En ook al neem je het aanbod welke ze zelf aangeven (2000 MB + 300 minuten) moet je nog 269,95 bijbetalen bij abonnementskosten van 44,40
Ga je verlengen, betaal je 42,25 per maand. Een klantenkorting van 2,15. Maar dan moet je nog steeds 269.95 bijbetalen.
Mij verbazing is helemaal groot als ik de hoofdpagina van T-Mobile zie: Daar staat een abonnement van 300 minuten en 2000MB, waarbij je maar 69.95 moet bijbetalen. Maar dat bedrag is nooit meer terug te vinden op de internetpagina zelf! Zijn de bedragen op internet weer fout?

Kan hetzelfde krijgen bij Vodafone voor 37 euro per maand en dan hoef ik maar 149,99 bij te leggen.

Heb het idee voor een abonnement met telefoon maar even laten varen, teveel geschommel met prijzen.
Daarom even gekeken naar een Sim Only abonnement, aangezien je van het verschil tussen abonnement + bijbetalen en een sim only abonnement een los toestel kan kopen.

En wat schetst daar mijn verbazing: daar krijg je als bestaande klant maar liefst 0 euro korting. Het klopt dat je geen aansluitkosten meer betaalt, maar dan nog zit er geen verschil in wat je per maand betaalt.

Dat is niet echt wat je noemt klantenbinding. Ben nog steeds tevreden over T-Mobile (heb zelfs nog een Ben Simkaart in mijn toestel zitten), maar het is en blijft vreemd. Gaat in ieder geval nog een hele puzzel worden, dat weet ik wel.
Reputatie 4
@ Bjorn1201 en Rooieduvel

Goed dat jullie even contact opnemen! Wij koesteren onze klanten bij T-Mobile zeer zeker en zien jullie dan ook graag bij ons blijven. Ik zou er voor kunnen zorgen dat er telefonisch contact met jullie wordt opgenomen, zodat er een persoonlijke en scherpe aanbieding gedaan kan worden. Wanneer jullie dit fijn lijkt, stuur mij dan even een PB met een voorkeurstijd. Ik ga dit dan doorgeven en er zal dan telefonisch contact met je worden opgenomen. Ik hoor graag van jullie! 🙂

@ AjaxNL

Ik zie dat je het contract inmiddels al hebt verlengd, goed om te horen dat je T-Mobile klant blijft! 😉
[QUOTE=WillemE;1055999]@ Bjorn1201 en Rooieduvel

Goed dat jullie even contact opnemen! Wij koesteren onze klanten bij T-Mobile zeer zeker en zien jullie dan ook graag bij ons blijven. Ik zou er voor kunnen zorgen dat er telefonisch contact met jullie wordt opgenomen, zodat er een persoonlijke en scherpe aanbieding gedaan kan worden. Wanneer jullie dit fijn lijkt, stuur mij dan even een PB met een voorkeurstijd. Ik ga dit dan doorgeven en er zal dan telefonisch contact met je worden opgenomen. Ik hoor graag van jullie! 🙂

@ AjaxNL

Ik zie dat je het contract inmiddels al hebt verlengd, goed om te horen dat je T-Mobile klant blijft! 😉

Ik heb bij t-mobile verlengt maar dat komt niet door het leuke aanbod van t-mobile , enkel omdat ik snel het toestel wilde  en minimale eisen heb voor bellen en internet.
Reputatie 4
@ AjaxNL

Desondanks zijn we blij dat je bij ons blijft hoor! 😉 Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag!

Reageer