ook ik ben al langer dan 10 jaar klant bij T-Mobile, ik wilde een paar weken terug verlengen, maar dacht ik wacht nog ff. Ik log vandaag in en ik dacht wat is dit.Inderdaad alles veel duurder etc. Als voor jarenlange klanten er niets veranderd dan ben ik weg. Ook je opgespaarde beltegoed ben je kwijt, als je die nog eens kon gebruiken om een andere telefoon mee te betalen. ik erger me er steeds meer aan,Ik zit ook met zo'n 2100 belminuten te kijken, daar zit je dan als goede klant, als er geen goede aanbieding komt dan ben ik binnenkort ook weg, want goeie klanten tellen schijnbaar niet bij T-mobile.
ook ik ben al langer dan 10 jaar klant bij T-Mobile, ik wilde een paar weken terug verlengen, maar dacht ik wacht nog ff. Ik log vandaag in en ik dacht wat is dit.Inderdaad alles veel duurder etc. Als voor jarenlange klanten er niets veranderd dan ben ik weg. Ook je opgespaarde beltegoed ben je kwijt, als je die nog eens kon gebruiken om een andere telefoon mee te betalen. ik erger me er steeds meer aan,Ik zit ook met zo'n 2100 belminuten te kijken, daar zit je dan als goede klant, als er geen goede aanbieding komt dan ben ik binnenkort ook weg, want goeie klanten tellen schijnbaar niet bij T-mobile.
Ik heb net ook een chat gehad om te vragen wat ik moet betalen voor een telefoon Samsung Ativ S i8750 als ik een 90 minuten met 250 mb abbonement pak voor 1 jaar van 27,00 euro ,nou ik schrok me kapot namelijk 339,95 terwijl de prijs van een los toestel zonder abbonement 284,00 euro is bij heel veel winkels.
en als ik hem afsluit ook verlengen van t mobile abbonement bij bv belsimpel dan hoef iki maar 111,00 bij te betalen nu zeg mijn eens HOE KAN DAT!!!!!
want dit slaat echt helemaal nergens op.
Als ik dit allemaal zo lees, krijg ik er een hard hoofd in dat ik er uit kom met T mobile.
Ik heb nog geen tevreden reactie gelezen van mensen die een leuk aanbod hebben gehad.
Jammer, dit lijkt me toch niet de bedoeling.
@AjaxNL Ziggo was ook zo, en die wet nu niet hoe ze hun vaste klanten vast moeten houden.
Daar is al meer concurentie gekomen, en velen hebben Ziggo vaarwel gezegd, nu is
hun actie om vaste klanten vast te houden, T-Mobile heeft die cultuur omslag nog niet gemaakt.
die zitten nog met 'wat binnen is is al binnen alleen nieuwe klanten gelden' in hun hoofd
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.