Beantwoord

Aanbieding s9 en early renewal

Ik ben inmiddels al een aantal jaar klant bij T-Mobile. Nu mag ik over 10 dagen mijn abonnement gaan verlengen. Echter verloopt de feestelijke aanbieding voor de s9 morgen, waar ik gebruik van wil maken.

Waarom moet dit 72 euro kosten als ik over 10 dagen mag verlengen en ik dan van deze aanbieding gebruik zou willen maken? Het is toch niet zo moeilijk om deze aanbieding dan nog even te verlengen tot het einde vd maand?
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 januari 2019, 17:28

@Johanve93 Maar als ik het goed zie heb je dan nog altijd een leuke korting -de €72,-
Lijkt mij toch wel de moeite als je de telefoon graag wil.
Acties en kortingen zitten altijd aan een datum vast en helaas grijpen sommige mensen er naast.
Er komen dan altijd weer andere leuke acties gelukkig.

• Krijg een korting tot €328 euro i.c.m. 2 jarig Unlimited abonnement
  • De actie loopt tot en met 20 januari
Hoe is deze korting opgebouwd?
  • €100 euro cashback vanuit Samsung. Ga naar deze site en claim de €100 cashback. Registreer je aankoop uiterlijk 3 maart 2019.
  • €4,50 korting op je maandelijkse toestelbetaling (€4,50 x 24 maanden = €108)
  • €5 korting (van €35 voor €30) op het Unlimited abonnement (€5 x 24 maanden = €120)
  • Bovengenoemde prijzen zijn incl. btw.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +11
€72 over 10 dagen is idd veel.
Had hier het zelfde probleem en heb het toen maar niet gedaan .
Deze aanbieding is zonder aansluitkosten , was ook beter geweest om die andere kosten een keer achterwege te laten .
Reputatie 7
Badge +16
@Johanve93 Maar als ik het goed zie heb je dan nog altijd een leuke korting -de €72,-
Lijkt mij toch wel de moeite als je de telefoon graag wil.
Acties en kortingen zitten altijd aan een datum vast en helaas grijpen sommige mensen er naast.
Er komen dan altijd weer andere leuke acties gelukkig.

• Krijg een korting tot €328 euro i.c.m. 2 jarig Unlimited abonnement
  • De actie loopt tot en met 20 januari
Hoe is deze korting opgebouwd?
  • €100 euro cashback vanuit Samsung. Ga naar deze site en claim de €100 cashback. Registreer je aankoop uiterlijk 3 maart 2019.
  • €4,50 korting op je maandelijkse toestelbetaling (€4,50 x 24 maanden = €108)
  • €5 korting (van €35 voor €30) op het Unlimited abonnement (€5 x 24 maanden = €120)
  • Bovengenoemde prijzen zijn incl. btw.
Reputatie 4
Badge +11
@Johanve93 las ook dat tmobile maandag met nieuwe abonnementen komt , misschien zit daar nog wat bij !

Reageer