Beantwoord

Aanbieding voor verlenging

• 18 september 2017
  • 9 reacties
  • 617 Bekeken

Goedenavond, ik mag sinds twee weken mijn abonnement verlengen. Hij is officieel afgelopen en ben aan het kijken wat ik wil gaan doen. Ik hoef niet persé het nieuwste te hebben wat betreft telefoon. Mijn keuze zal waarschijnlijk gaan maar een IPhone 7 plus.
Ik zou graag een aanbieding krijgen op basis van het abonnement wat ik nu heb.
Kunnen jullie mij hierin helpen?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Vriendelijke groet,
Ivo Witteveen
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2017, 15:59

Hi Ivo,

Wat leuk dat je mag verlengen! Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Als je gaat verlengen met een toestel dan maak je automatisch gebruik van een Go abonnement. Wij bieden Stel Samen & Stel Bij namelijk niet meer aan. Alleen huidige gebruikers kunnen er gebruik van blijven maken, maar je kan niet verlengen met dit abonnement.

Mag ik vragen waarom je graag dit abonnement wilt behouden? Ben je al bekend met ons Go abonnement? Hier zitten ook veel voordelen aan. Als je dus wilt verlengen met een iPhone 7 Plus dan kun je via My T-Mobile op zoek gaan naar een aanbieding als je klikt op ''Bekijk het aanbod''. Deze aanbiedingen zijn allemaal i.c.m. een Go abonnement. Mocht je daar interesse in hebben dan kun je online je abonnement verlengen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivo,

Wat leuk dat je mag verlengen! Ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Als je gaat verlengen met een toestel dan maak je automatisch gebruik van een Go abonnement. Wij bieden Stel Samen & Stel Bij namelijk niet meer aan. Alleen huidige gebruikers kunnen er gebruik van blijven maken, maar je kan niet verlengen met dit abonnement.

Mag ik vragen waarom je graag dit abonnement wilt behouden? Ben je al bekend met ons Go abonnement? Hier zitten ook veel voordelen aan. Als je dus wilt verlengen met een iPhone 7 Plus dan kun je via My T-Mobile op zoek gaan naar een aanbieding als je klikt op ''Bekijk het aanbod''. Deze aanbiedingen zijn allemaal i.c.m. een Go abonnement. Mocht je daar interesse in hebben dan kun je online je abonnement verlengen.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Met het stel samen / stel bij abbo had ik 6gb internet en nu kan ik alleen 5 of 10 gb kiezen. Ik zou graag een persoonlijk aanbod krijgen ipv de standaard aanbiedingen. Ik zie dat je als nieuwe klant gewoon hetzelfde betaald als een klant die al jaren netjes alles betaald.

Kunnen we hierin iets betekenen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ivo,

We hebben geen persoonlijke varianten van de abonnementen die we aanbieden. Daarnaast hebben we scherpe prijzen voor iedereen, zowel voor vaste als nieuwe klanten, zodat iedereen een scherpe deal kan krijgen! Als ik naar jouw huidige abonnement kijk, zie ik dat je meer hebt aan 10 GB, dan 5, omdat je vaker boven de 6 komt, dan eronder. Als je Go Up neemt met een iPhone 7, betaal je voor het abonnement €22,50 (toestelbetaling niet meegerekend). Op dit moment betaal je voor 6 GB en 120 belminuten €28,27. Bij het nieuwe abonnement krijg je dus meer GB en belminuten voor minder geld, dat lijkt mij een behoorlijk goede deal!

Als je nog hulp nodig hebt met jouw verlenging, laat het ons gerust weten!
Het is helder, heb zelf al wat zitten pluizen en gisteren verlengd.
Zou je misschien wel naar mijn bestelling willen kijken? Toestel was op voorraad en zou vandaag geleverd worden. Kreeg alleen een mail dat het toestel toch niet beschikbaar was?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ivo,

Top dat het gelukt is! Ik zie dat je ook al gechat hebt met mijn collega en dat zij heeft uitgelegd dat jouw order bij de koerier ligt. Je zult dan ook spoedig een bericht krijgen om een afspraak te plannen. De order is er dus bijna!
Ik mag eindelijk verlengen. Maar ik had wel een leuke aanbieding verwacht. Ik ben al sinds ik kind ben klant bij jullie, en het enige wat ik krijg is geen aansluitkosten. En ik betaal nog meer dan nieuwe klanten lijkt wel. Valt me echt tegen. Ik denk dat ik maar bij een andere provider ga kijken.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Chefdon89,

Welkom op het forum!

Gaaf dat je weer kan verlengen. We begrijpen goed dat je gebruik wil maken van de meest voordelige tarieven. Daarom proberen we de prijzen te allen tijde zo scherp mogelijk te houden. In sommige gevallen zijn de prijzen zo scherp dat er bij zowel nieuwe als bij bestaande klanten geen ruimte meer is om er nog een extra korting aan toe te voegen.

Om onze waardering te laten blijken voor bestaande klanten heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van T-Mobile Extra, T-Mobile Samen en de T-Mobile vriendenkorting. Maak je hier al gebruik van?

Je kan telefonisch contact opnemen met onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen. Zij kunnen je meer informatie geven over de prijzen, abonnementen en toestellen als je hier behoefte aan hebt. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen Chefdon!
Maar dat is echt zo'n korting die ook voor nieuwe klanten is. Volgens mij willen jullie bestaande klanten niet houden. Dit stoot juist mensen af. Voorheen waren de prijzen volgens jullie ook scherp, maar je kreeg toch een stukje waardering als je bij tmobile bleef. Dat is nu niet meer zo. Uiteindelijk ben je duurder uit dan nieuwe klanten, als je gaat verlengen. Ik ben hier wel op uitgekeken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Chefdon89,

We bieden inderdaad iedereen scherpe kortingen, omdat we vinden dat iedereen een mooie deal moet kunnen afsluiten. Je zult echter nooit, voor hetzelfde abonnement, meer gaan betalen dan iemand anders, nieuw of bestaand. We doen dit echter al jaren op dezelfde manier, omdat de prijzen al behoorlijk scherp zijn!

We zouden het jammer vinden als je ons zou verlaten, maar dat is natuurlijk uiteindelijk je eigen keus. Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer