Beantwoord

Aanbiedinkje voor vernieuwing

• 28 november 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Hoi.
Ik heb nu een strl samen en stel bij abonnement en dit word alweer mijn 3e verlenging. Althans dat zit er wel in.
Ik had een 6gb abbo en had daar op zich genoeg aan maar momenteel was de 20gb voor mij goedkoper.
Ik wil zoiezo niet meer het internet europa abonnement.
Kun je voor mij een nieuwe berekening maken wat het word met verlenging van 1 of 2 jaar.
Normaal gesproken word ik sltijd nog gebeld met een mooi extra aanbiedinkje of verlengings korting...
icon

Beste antwoord door Sam- 28 november 2016, 15:10

Hoi ragbambi,

Leuk dat je weer kan verlengen! Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Wat vind je ervan als één van onze collega's je belt voor een mooi aanbod? Jullie kunnen samen de bundels en prijzen bespreken. Mocht je ook een toestel willen dan kunnen jullie hierover natuurlijk ook in overleg gaan. Laat ons dan weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi ragbambi,

Leuk dat je weer kan verlengen! Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Wat vind je ervan als één van onze collega's je belt voor een mooi aanbod? Jullie kunnen samen de bundels en prijzen bespreken. Mocht je ook een toestel willen dan kunnen jullie hierover natuurlijk ook in overleg gaan. Laat ons dan weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent.

Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. 😉
Ik ben behalve morgenmiddag altijd bereikbaar
Bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ragbambi,

Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's. Ze zullen je bellen om samen te kijken naar een passend abonnement. Houd er rekening mee dat mijn collega's met een onbekend nummer bellen. 🙂

Laat je hier weten of het gelukt is?

Reageer